Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:39:32 GMT

پیروزی پرگل امیدها برابر کویت در حضور برانکو

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۵۸۴

پیروزی پرگل امیدها برابر کویت در حضور برانکو

تیم فوتبال امید در دومین بازی خود در تورنمنت قطر برابر کویت به پیروزی دست یافت. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال امید ایران در دومین بازى از تورنمنت چهارجانبه قطر عصر امروز (جمعه) برابر کویت قرار گرفت و موفق شد با نتیجه بر 5 صفر این تیم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران از دقایق ابتدایى این مسابقه، کنترل بازى را در اختیار داشت و در دقیقه 3، با ضربه علیرضا آرتا با یم گل پیش افتاد. بازیکنان ایران در ادامه باز هم فشار زیادى روى دروازه حریف وارد کردند و صاحب موقعیت‌هاى متعدد گل زنى شدند. اللهیار صیادمنش دقیقه 40 روى یک ضربه ریباند دروازه کویت را باز کرد تا نیمه نخست با برترى قاطع امیدها و پیروزى 2 بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم، باز هم ایران صاحب توپ و میدان بود. یونس دلفى دقیقه 50 روى یک توپ‌گیرى موفق کار کرد و با زدن ضربه دقیق از زاویه بسته، سومین گل ایران را به ثمر رساند. حسین‌زاده نیز در دقیقه 54، با یک ضربه دقیق براى چهارمین بار دروازه کویت را باز کرد و امید نورافکن از روی ضربه ایستگاهى در دقیقه 72، زننده پنجمین گل ایران بود. تیم کویت بعد از دریافت گل پنجم، بازى خشنى انجام داد و در پى برخوردهاى شدید بازیکنان دو تیم، امیر روستایى و مدافع کویت در دقیقه 80 از زمین اخراج شدند تا بازى از سوى هر دو تیم 10 نفره دنبال شود. دقیقه 90، حمید طاهرخانى هم با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد و در نهایت، بازى با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که تیمش در کمپ اسپاسر قطر اردو زده، به همراه زلاتکو، نظاره‌گر این بازی بودند.

کرانچار: تورنمنت قطر یک چالش بین‌المللى براى تیم فوتبال امید است

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این رقابت‌ها جنبه انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد و ۳ تیم دور نهایی به المپیک راه خواهند یافت.

در این دوره ۱۶ تیم حضور دارند که در ۴ گروه ۴ تیمی به رقابت می‌پردازند و تیم اندونزی برای نخستین بار به مرحله نهایی صعود کرده است.

مسابقات در شهر‌های الریان، دوحه و الوکره برگزار می‌شود. نتایج روز‌های نخست و دوم و برنامه روز سوم مسابقات به این شرح است:

گروه یک:
استرالیا ۰ - ۰ اردن
قطر ۲ - ۰ اندونزی
تیم قطر با ۳ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های استرالیا و اردن با یک امتیاز دوم و سوم هستند و تیم اندونزی بدون امتیاز چهارم است.

 گروه دو:
ژاپن ۱ - ۰ چین 
کره جنوبی ۱ - ۰ امارات

 تیم‌های ژاپن و کره جنوبی با ۳ امتیاز و به علت امتیاز انضباطی اول و دوم و تیم‌های امارات و چین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.
گروه سه:
عربستان (مدافع عنوان قهرمانی) ۴ - ۲ تاجیکستان 
عراق ۰ - ۲ تایلند 
تیم‌های عربستان و عراق با ۳ امتیاز اول و دوم و تیم‌های تاجیکستان و عراق بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.

گروه چهار:
برنامه - چهارشنبه ۲۹ فروردین:
ازبکستان - مالزی
ویتنام - کویت
در جدول گلزنان ایمن یحیی از عربستان با ۲ گل در صدر قرار گرفت.

تا کنون در ۶ بازی ۱۲ گل به ثمر رسیده و میانگین ۲ گل در هر بازی ثبت شد.

در دور مقدماتی ایران دوره ۴۳ تیم شرکت کردند که در ۹ گروه ۴ تیمی و دو گروه سه تیمی رقابت کردند تیم ایران در گروه پنج در تاشکند ازبکستان با ۳ گل تیم هنگ کنگ و با ۴ گل تیم افغانستان را مغلوب کرد و با یک گل از تیم ازبکستان شکست خورد و با ۶ امتیاز و قرار گرفتند در رده دوم نتوانست صعود کند. تیم ایران آخرین بار در المپیک ۱۹۷۶ مونترال حاضر شده است.

مسابقات فوتبال امید‌های آسیا هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در دوره قبل در سال ۲۰۲۲، تیم‌های عربستان، ازبکستان و ژاپن اول تا سوم شدند.

در فوتبال امید‌های آسیا تیم عربستان با یک قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی رکورد دار است و تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان با یک قهرمانی و نایب قهرمانی دوم و تیم‌های ژاپن و عراق با یک قهرمانی و سومی در رده چهارم قرار دارند.

تیم ایران در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ در دور گروهی و در سال ۲۰۱۶ در دور یک چهارم نهایی حذف شد و در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۴ در دور مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا