Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:32:26 GMT

همه محورهای مواصلاتی گیلان باز است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۵۸۵

همه محورهای مواصلاتی گیلان باز است

رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش متناوب برف در برخی از مناطق این استان گفت:‌ تمامی محورهای مواصلاتی گیلان باز است. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: در حال حاضر هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی گیلان به علت بارش متناوب برف در برخی از نقاط آن مسدود نیست و تردد در آن‌ها به‌طور کاملاً عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه گره ترافیکی خاصی در جاده‌های این استان به وجود نیامده است تصریح کرد:‌ از عصر دیروز 27 بهمن اکثر نقاط گیلان با بارش شدید باران مواجه بود اما با این حال مشکلی در تردد وسائط نقلیه ایجاد نشد.

محمدپور در مورد آمار تصادفات و سوانحی که از دیروز در محورهای گیلان به وقوع پیوسته است نیز عنوان کرد: با وجود استقرار شرایط جوی ناپایدار در گیلان و لغزندگی محورها از دیروز تا این لحظه هیچ تصادف منجر به فوتی در جاده‌های استان گزارش نشده است.

بارش 80 سانتی برف در گیلان; راه‌های مواصلاتی باز استارتفاع برف گیلان به 50 سانتی‌متر رسیدبرف و کولاک ‌گردنه‌های استان قزوین را در بر گرفت

رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی گیلان تنها محور مسدود شده این استان را جاده اسالم به خلخال اعلام کرد و اظهار داشت:‌ این مسیر از ماه‌های گذشته به‌دلیل رانش کوه و برای حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی مسدود شده است تا عملیات ایمن‌سازی بر روی آن اجرایی شود.

وی لزوم رعایت مقررات و ایمنی توسط رانندگان وسائی نقلیه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: از تمامی رانندگان وسائط نقلیه‌ای که قصد تردد در محورهای گیلان را دارند انتظار داریم جهت حفظ سلامت خود و سرنشینان خودرو، توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/‌ ت

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است