Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیامرث حاجی زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به آماده نبودن مدارس به دلیل نشست گرد و خاک بر روی میزها و نیاز به پاکسازی آنها بنا به پیشنهاد اداره کل بحران استانداری و موافقت استاندار تمامی مراکز پیش دبستانی، مهد کودکها و سه مقطع تحصیلی دانش آموزی سراسر استان در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مدارس نوبت عصر در سراسر استان دایر هستند و آموزش و پرورش موظف است تا قبل از آغاز شیفت بعد از ظهر مدارس خود را برای حضور دانش آموزان آماده نماید.
حاجی زاده تاکید کرد: تمامی ادارات و سازمانها موظفند نسبت به موافقت با مرخصی مادرانی که فرزندان آنها پیش دبستانی و یا دبستانی هستند برای روز شنبه همکاری لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: با توجه به امتحانات پایان ترم دانشگاهها هیچ مرکز دانشگاهی فردا در استان تعطیل نیست و امتحانات طبق برنامه انجام خواهد شد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان همچنین گفت: تمامی ادارات دولتی استان خوزستان فردا دایر هستند و به مردم خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: در حال حاضر توده گرد و خاک با منشا خارجی به سمت شرق، جنوبشرقی و شمال شرقی استان در حرکت است و تا فردا عصر از استان خارج می شود.
پدیده گرد و خاک بیش از 10 سال است که میهمان خوزستانی هاست که شامل گرد و خاکها با منشا داخلی و خارجی است اما امسال به لطف بارندگیهای زیاد کانونهای داخلی تا کنون فعال نشده اند.
مردم استان خوزستان بسیار خرسند بودند که امسال گرد و خاک دامان آنها را نگرفته است که روز گذشته گرد و خاکهای با منشا کانونهای خارجی این رویا و نشاط مردم خوزستان را برهم زد.
دولت سال گذشته با تصویب بودجه نسبتا خوبی بحث مهار ریزگردها در استان را آغاز کرد که با حفر یک کانال 12 کیلومتری آب از کارون به سمت کانونهای ریزگرد و نیز نهالکاری در سطح 30 هزار هکتار تا حدودی به مهار این کانونها پرداخت.
6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش استان خوزستان خدمات رسانی دانش آموزان گرد و خاک جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

او می گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج‌شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان