Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر جمعه در یادواره شهدای شهرستان خوانسار و گرامیداشت حماسه ۲۵ دی‌ماه مردم خوانسار، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) همانند مزار پاک ایشان گمان بوده است اما یک صفت مهم از زندگی ایشان هست که می‌ تواند برای همه تاریخ درس باشد و آن درس ولایت مداری و دفاع همه جانبه از ولی فقیه زمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌های سیاسی کشور از عوامل قدرت ایران در منطقه و جهان است، ابراز داشت: ۴۰ سال است دشمنان نقشه‌های مختلفی را برعلیه ایران طراحی کردند اما ملت ایران با تمسک به راه انقلاب و با سرسپاری به فرمان ولایت فقیه از تمامی برهه‌های سخت سربلند بیرون آمده اند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شکوه دیگری دارد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شکوه دیگری دارد، ابراز داشت: چهل سالگی زمان بالندگی و رسیدن به کمال است، جمهوری اسلامی ایران امروز در زمینه‌های علمی، نظامی و دیگر عرصه‌ها در جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه  پیشتاز و نام آور است و به واقع ۴۰ سال اقتدار و قدرت، برازنده این نظام است.

وی ادامه داد: ملت ایران نیز با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که همواره مدافع این نظام هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند ترفندها و توطئه‌های دشمنان به ویژه ایادی استکبار آسیبی به کشور وارد کند.

نیروهای مسلح ایران هرگز غافلگیر نخواهند شد

پوردستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رصد حرکات دشمنان در مرزها توسط نیروی های مسلح اشاره و ابراز داشت: نیروهای مسلح ایران هرگز غافلگیر نخواهند شد، ما همواره در حال رصد مسیر هواپیماهای آمریکا و شناورهای آنان در دریای مدیترانه هستیم و همه حرکات آنها کاملا را زیر نظر داریم.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که امنیت امروز کشور را مدیون آنها هستیم از نثار جان خود دریغی ندارند و کوچک ترین تحرک اضافی دشمن با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: عزت و سربلندی امروز ایران به برکت همین خون‌هاست و ایثارگری‌های مادران و پدرانی که از جان فرزندان خود گذشتند تا انقلاب و نظام را سربلند ببینند.

امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای منطقه شناخته می شود

وی با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای منطقه شناخته می شود، تاکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر نوع فعالیت جمهوری اسلامی ایران الگویی برای تمامی آزادگان جهان و حقیقت جویان است و چشم تمایم مستضعفان به سربلندی کشور ما دوخته شده است.

پوردستان با بیان اینکه نقشه‌های دشمنان بر علیه کشور ایران تمام شدنی نیست، اظهار داشت: تهدیدهای دشمنان از ابتدای پیروی انقلاب تاکنون در راستای براندازی نظام بوده است چراکه با انقلاب ایران آنها قدرت خود را در منطقه از دست دادند و منافع آنها به خطر افتاد.

آمریکا جنگ ترکیبی را در دستور کار قرار داده است

وی افزود:  ر این اساس در طول این سال‌ها دشمنان از هر نوع مقابله با جمهوری اسلامی ایران مانند ترور، کودتا، بمب گذاری، ایجاد نا امنی، تهدید و تحریم کوتاهی نورزیدند و امروز نیز با تهدیدات جدید و جنگ ترکیبی وارد کارزار شده است چرا که به این نتیجه رسیدند با جنگ فرسایشی به هیچ نتیجه‌ای دست پیدا نمی کنند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز دشمنان از  فضای فرهنگی و اقتصادی و مجازی  به عنوان یک راهبرد سریع برای رسیدن به هدف استفاده و به کشور ما هجوم آوردند و در ادامه نیز تهدیدات شبه سخت با بازیگری گروهک‌های تروریستی با تاکتیک ویروسی را پیش رو دارند و در ادامه نیز در صدد از میان بردن نیروهای مقابله کننده بر می آیند.

وی با تاکید بر اینکه داعش برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و پس از بلوغ به سمت مرزهای ایران هدایت شدند، ابراز داشت: دشمنان در این هدف خود موفق نشدند چراکه موقعیت استقرار نیروهای داعش مورد شناسایی ما است برای دفاع از مرز جنوبی و شرق کشور طرح آمادگی دفاعی داریم.

خط قرمز ستاد کل نیروهای مسلح مرزهای کشور است

پوردستان با تصریح بر این نکته که خط قرمز ستاد کل نیروهای مسلح مرزهای کشور است، تاکید کرد: گردان‌های ما در مرزها مستقر هستند و هر کس بدون اجازه ما وارد مرزهای کشور شود مورد هدف قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4516642

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، این نهاد را محترم و دلیر دانست و اظهار کرد: ارتش جان مایه تمام رشادت‌هایی است که می‌توانیم در یک نیروی جان بر کف، ایثارگر و از خود گذشته ببینیم.

فخاری گفت: از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کرده اند، تاکنون شاهد پایمردی‌های این نهاد ارزشمند هستیم و امروز رژه افتخار این عزیزان مایه مباهات، عزت، غرور ملی و سرفرازی همه ایرانیان و تجهیزات نظامی آنان لرزه‌ای بر جان دشمنان شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور و دفاع از مرزها را مدیون خدمت جانانه و بی منت ارتش عزیز هستیم عنوان کرد: بدخواهان و بد اندیشان این نظام و انقلاب بدانند، ارتش مقتدر ایران اسلامی در حالی که در قله‌های بلند اقتدار ایستاده خار چشم دشمنان این ملت و مرز و بوم است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان غیور و خانواده‌های صبورشان و مردم استان تهران بیان کرد: از خداوند متعال برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت روزافزون، اقتدار پایدار و سربلندی همیشگی و خدمت به کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را مسئلت دارم.

کد خبر 6080950

دیگر خبرها

  • خط و نشان ایران برای کشور‌های عربی منطقه | پایگاه خود را در اختیار اسرائیل قرار دهید، پاسخی سخت خواهید گرفت
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است