Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:38:33 GMT

برف مدارس اردبیل در روز شنبه را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۷۲۳

برف مدارس اردبیل در روز شنبه را تعطیل کرد

اردبیل - ایرنا - تداوم بارش برف و سرما در استان اردبیل باعث اعلام تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش در برخی از شهرستان های استان در روز شنبه شد.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل جمعه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل ، سرعین ، نمین ، نیر ، خلخال ، خورش رستم ، مشگین شهر ، ارشق و لاهرود در نوبت قبل از ظهر شنبه تعطیل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز با اعلام باز بودن جاده های استان به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت سفر هنگام گذر از راه های کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
اداره کل مدیریت بحران اردبیل هم با استناد به اخطاریه هواشناسی از ساکنان این استان خواسته که با توجه به ادامه بارش برف و استقرار هوای سرد طی یک هفته پیش رو موارد احتیاط و ایمنی را رعایت کنند.
مرکز پایش (مونیتورینگ) اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل اعلام کرد تمام جاده های اصلی این استان با وجود بارش برف همراه با کولاک باز هستند.
اردبیل به خاطر موقعیت جغرافیایی از شرایط هوایی بسیار متغیر برخوردار است. این استان همچنین به خاطر قرار گرفتن در منطقه کوهستانی و مسیر گذر توده های هوای سرد شمالی از نقاط سردسیر ایران بشمار می آید.
6016/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برف تعطيلي مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!

دریافت 8 MB کد خبر 846459 برچسب‌ها تعطیلات مجلس شورای اسلامی فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!