Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بارش برف و متعاقب آن کولاک شدید و مه غلیظ، موجب بسته شدن گردنه های امین الله در غرب بجنورد و تخته باغلق در محدوده تنگه ترکمن شهرستان راز و جرگلان در شمال این استان شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک پلیس از تردد خودروها در محور بجنورد - جنگل گلستان در محل گردنه امین الله و نیز تخته باغلق در مسیر شهرستان مرزی راز و جرگلان به علت کولاک شدید و مه جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسین زاده با اشاره به الزامی شدن زنجیر چرخ برای خودروهای عبوری در محورهای این استان، اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی، تا اطلاع ثانوی تردد کشنده و کامیون نیز در محورهای امین الله و تخته باغلق ممنوع شده است.
وی افزود: هم اکنون نیروهای راهداری در حال نمک پاشی این محورها هستند تا هرچه زودتر بازگشایی شده و رفت و آمد خودروها در آن برقرار شود.
وی گفت: اکنون بارش خفیف برف در محور چمن بید - دشت و بجنورد - اسدلی در محدوده روستای مهنان نیز ادامه دارد که موجب لغزندگی مسیر شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: مابقی محورهای ارتباطی استان نیز لغزنده و رعایت نکات ایمنی ضروری است.
وی در ادامه از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور شیروان - بجنورد به علت تخطی از سرعت مطمئنه خبر داد که منجر به زخمی شدن 2 نفر شد.
سرهنگ حسین زاده با تاکید بر پرهیز جدی از سفرهای غیرضرور، رانندگان را به لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه سرعت مطمئنه و همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانه و گرمایشی توصیه کرد.
با ورود سامانه ای بارشی به استان خراسان شمالی از روز پنجشنبه، وزش باد شدید و بارش باران این استان را فراگرفت که به تدریج از روز جمعه این بارش ها به صورت برف در ارتفاعات و نقاط کوهستانی کولاک برف و مه پدیدار شد که تا شنبه شب ادامه می یابد.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی کاهش تا 14 درجه ای دمای هوای این استان در اوایل هفته آینده را پیش بینی کرده است.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راه پليس راه خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • (ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته
  • ببینید | بارش شدید برف در کردستان؛ گردنه تته بسته شد
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم