Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  الدحیل یکی از رقبای استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. این تیم قطری که چندی پیش نبیل معلول را از سمت سرمربی‌گری خود کنار گذاشت، با روی فاریا به توافق رسید و این مربی پرتغالی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد.

روی فاریا ۴۳ ساله ۱۷ سال دستیار ژوزه مورینیو در تیم‌های مختلف بود و در نهایت تابستان سال گذشته همکاری‌اش را با مورینیو پایان داد و الدحیل اولین تیم روی فاریاست که این مربی در آن به‌عنوان سرمربی انجام وظیفه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم الدحیل لیگ قهرمانان آسیا مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!

آندره‌آ استراماچونی یکی از گزینه‌های هدایت اودینزه است.

طرفداری | یک تیم از سری‌آ خواهان همکاری با استراماچونی است.

آندره‌آ استراماچونی مدتی سرمربی استقلال بود و این تیم با مرد ایتالیایی، نتایج خوبی کسب کرد و فوتبال زیبایی را ارائه داد. استرا درنهایت راهی الغرافه شد و پس از پایان کار خود در این تیم، از دنیای مربیگری فاصله گرفت و به عنوان یک تحلیلگر فوتبال در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شد.

اودینزه در این فصل سری‌آ نتایج خوبی را کسب نکرده و در رده هفدهم جدول ایستاده است. اودینزه با آندره‌آ سوتیل فصل را آغاز کرد و سپس گابریله چوفی جای سوتیل را گرفت. چوفی هم حالا پس از 10 بازی به درهای خروج نزدیک است و مدیران این باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود هستند.

لئوناردو سمپلیچی و آندره‌آ استراماچونی گزینه‌های مدیران این باشگاه هستند و باید دید با شرایط کنار می‌آیند یا خیر. فابیو کاناوارو هم از گزینه‌های هدایت اودینزه است که در صورت قبول شرایط، می‌تواند سایر رقبا را شکست دهد و به عنوان سرمربی اودینزه روی نیمکت این تیم بنشیند.

گفتنی است استراماچونی پیش از این هم سابقه هدایت اودینزه را در کارنامه خود دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود