Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:12:14 GMT

تصادف در محور کوهرنگ به شهرکرد 7 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۷۶۸

تصادف در محور کوهرنگ به شهرکرد 7 مصدوم داشت

شهرکرد - ایرنا - مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه خودوری سواری زانتیا در محور کوهرنگ به شهرکرد در حوالی دره نمک7 نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، فرامرز شاهین عصر جمعه با اعلام این خبر افزود: خودرو زانتیا پس از انحراف از جاده به دو خودروی سواری پژو و سمند پارک شده در کنار جاده برخورد کرد، که این برخورد باعث خارج شدن خودرو پژو پارک شده از کنار جاده شد و پس از منحرف خودور از جاده ،به داخل چادر مسافران که در کنار جاده در حال صرف غذا بودند، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اعزام 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه خبر داد و گفت: پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی 2 مصدوم به بیمارستان امام سجاد کوهرنگ و 5 مصدوم به بیمارستان سیدالشهدای فارسان منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، مصدومان این حادثه که در حاشیه جاده مستقر و در حال برگشت از پیست اسکی کوهرنگ بودند.
علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه دردست بررسی است.
براساس اعلام پلیس راه استان روز جمعه ترافیک سنگین در محورهای چلگرد به شهرکرد و محور بارده گزارش شد.
7360/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه رانندگي اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند