Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان اروز، ۲۸ دی ماه مدر خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: نمونه بارز تقوای الهی، حضرت فاطمه زهرا(س) است و ایشان الگوی مهم برای هر انسانی هستند و باید از زندگی این بانوی بزرگ اسلام درس گرفت.
وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) از نظر اصالت خانوادگی، شرافت ذاتی و کرامت از همه انسان‌های روی زمین برتر هستند، افزود: کوثر یکی از القاب حضرت زهرا (س) که به معنای خیر پایان‌ناپذیر است، انسان هر اندازه از فضائل حضرت زهرا (س) را بگوید، به اندازه درک خودمان خواهد بود، زیرا جایگاه این بانوی بزرگوار بسیار والاتر از این فهم و سخنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ دی‌ماه، گفت: این روز یکی از روزهای مهم در تاریخ به‌شمار می‌آید که به نام روز غزه نامگذاری شده‌ است. اسرائیل غاصب ۷۰ سال پیش بر اساس توطئه انگلیس و امریکا غده سرطانی رژیم اسرائیل را ایجاد و مردم مسلمان غزه را آواره کرد.
وی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با زور و با حمایت استکبار جهانی بر سرزمین‌های اسلامی و فلسطین مسلط شده است، افزود: رژیم صهیونیستی تاکنون به صورت نامشروع و با حمایت کشورهای استکباری و مرتجع منطقه به حیات خود ادامه می‌دهد.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اگر کسی خواهان حفظ عزت و استقلال خود باشد باید هزینه کند، افزود: مردم غزه در سال‌های گذشته شهدا و زخمی‌های بسیاری داده‌ اما با مقاومت و صبوری در برابر اسرائیل ایستادگی کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه نباید به بهانه ایام سوگواری برنامه‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب تحت‌الشعاع قرار گیرد، تصریح‌ کرد:  به‌خصوص در شهر زنجان که پایتخت شور و شعور حسینی است باید به این دو نکته توجه ویژه‌ای شود.
آیت‌الله خاتمی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی نتیحه و عکس‌العمل ملت ایران در برابر ظلم و جنایات تاریخی آمریکا قبل و حین انقلاب ایران بوده‌ است، آمریکا جنایات بسیاری در حق ملت ایران انجام داده‌ که از حافظه مردم ایران پاک نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در ۸۰ کشور دنیا ۸۰۰ پایگاه نظامی دارد که دلیل این اقدام‌شان را حفظ منافع کشور خودشان اعلام می‌کنند، در حالی‌ که منافع هر کشور تا حدود مرز خود قرار دارد اما آمریکا فراتر از این رفته است.
آیت‌الله خاتمی در ادامه به تشدید نظارت بر بازار خرید مردم در استان تاکید کرد و گفت: طی سه هفته اخیر بر اهمیت نظارت بر بازار خرید مردم به‌خصوص در رابطه با روزهای پایانی سال و ایام عید سخنان بسیاری داشته‌ام که باید مسئولان توجه و تلاش بسیاری در این حوزه داشته و با متخلفان و سودجویان برخورد جدی کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان نماز جمعه اسرائیل غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه پاسخ به اقدام تنبیهی ایران گفت: به رژیم صهیونسیتی هشدار می‌دهیم که هر گونه پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی، با پاسخی محکم و شدید جبران می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق اوج ذلالت این رژیم منحوس است، اظهار کرد: این حمله یک جسارت بزرگ علیه جمهوری اسلامی ایران بود که با تدبیر مقام معظم رهبری، رژیم صهیونسیتی تنبیه شده و پایه‌های سست و لرزان آن فرو پاشیده است.

وی با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه پاسخ به اقدام تنبیهی ایران به پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونسیتی گفت: به رژیم صهیونسیتی هشدار می‌دهیم که هر گونه پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی، با پاسخی محکم و شدید جبران می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی در تاریخ اسلام ماندگار خواهد بود، بیان کرد: ایران و سپاه سرافراز تنها ذره‌ای از توان نظامی و موشکی خود را به کار گرفت درحالی که رژیم غاصب قدس با تمام امکانات خود نتوانست در مقابل این حمله واکنش نشان دهد.

سلیمانی با بیان اینکه ۷ ماه نگاه تمام مردم دنیا متوجه فلسطین و غزه است، تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای رسیدن به اهداف شوم خود که از سال ۱۹۱۷ به دنبال آن است، از هیچ جنایتی دریغ نکرده و کودکان، جوانان و نوجوانان بسیاری را شهید کرده و به خاک و خون کشاندند، ولی استقامت مردم غزه و فلسطین مانع از رسیدن به اهداف رژیم صهیونسیتی شده است.

وی با تأکید بر بازگویی چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی با همکاری انگلیس و آمریکا بیان کرد: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونسیتی بر اساس یک توطئه بزرگ و با کمک کشور‌های مستکبر تشکیل و از سال ۱۹۱۷ تاکنون ظلم و جنایات بزرگی علیه مسلمین و مردمان فلسطین شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور یکی از اهداف استکبار از تشکیل رژیم صهیونیستی را نفوذ به ملت‌های مسلمان و نابودی اسلام در منطقه دانست و افزود: سرزمین فلسطین از ابتدای تولد بشر در دست فلسطینان بوده و آنان در آن منطقه سکونت داشتند، ولی اسرائیل این رژیم جنایتکار که بویی از انسانیت و بشریت نبرده، فلسطین را اشغال کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به تجزیه بسیاری از کشور‌های اسلامی توسط انگلیس و آمریکا بیان کرد: انگلیس بسیاری از کشور‌های اسلامی را تجزیه کردند، ولی اکنون بشریت به برکات الطاف و فضل الهی بیدار شده و تمامی کشور‌های آزادی‌خواه و مسلمان علیه رژیم غاصب قدس به پا خواستند.

وی با بیان اینکه استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده و فقط در فکر ظلم، ستم و جنایت هستند، گفت: آن چیزی که توانست ملت فلسطین و غزه را پیروز کند، مقاومت عاشورایی و ایثار مردمان منطقه و فلسطین بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی، اسرائیل را به عنوان کشور هیچگاه به رسمیت نمی‌شناسد، افزود: عملیات طوفان الاقصی پاسخی به ۶۵ سال ظلم رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه بود که بغض مردم مظلوم غزه را شکست.

سلیمانی با بیان اینکه تحول خیره کننده رسانه‌ای در دنیا به نفع جبهه مقاومت و مردم فلسطین ایجاد شده، افزود: فضای مجازی و رسانه‌ها به صورت مردم پایه و خودجوش به کمک و حمایت از مردم فلسطین گسیل شدند.

وی با تأکید بر نزدیک بودن نابودی رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: اکنون به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نابودی این رژیم منحوس آینده نزدیک هستیم و این یک وعده الهی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به نقش مهم و اثربخش رسانه‌ها در تعالی انقلاب اسلامی و محور مقاومت، اضافه کرد: رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.

سلیمانی پایه اساس جنگ نرم را فرهنگ و هنر دانست و بیان کرد: فرهنگی و هنرمندترین مردمان جهان، ایرانیان هستند که باید از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این‌ پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم غزه رقم خواهد زد
  • ابتکارات مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد
  • رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد