Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از پرداخت پاداش هزاران دلاری به بازیکنان تیم ملی و کارلوس کیروش که بخاطر برد تیم‌های یمن و ویتنام انجام شد، متنی گلایه آمیز منتشر کرد. آفتاب‌‌نیوز :  پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم‌های یمن و ویتنام در جریان رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت های آسیا، بلافاصله جمعا مبلغ ۶۰۰ هزار دلار پاداش به بازیکنان، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و دیگر عوامل تیم پرداخت شد که در این میان کی‌روش ۲ برابر بازیکنان پاداش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از این اتفاق، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که تیمش را برای حضور موفق در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کند، در صفحه شبکه اجتماعی خود نسبت به این موضوع و تفاوت‌های موجود میان فوتبالیست ها و کادر فنی تیم ملی و دیگر رشته های ورزشی انتقاد کرد.

بنا در بخش هایی از پیام خود آورده است:"امشب دلم گرفت، افسوس خوردم بخاطر این همه تفاوتی که بین فوتبال و بقیه رشته‌هاست. بازم میگم من ورزشکارامونو دوست دارم و برای کسی سوء برداشت نشود. ولی خب بالاخره کشتی‌گیرم، تعصب کشتی دارم، مبارزه تن به تن، پارگی ابرو، پارگی رباط صلیبی، وزن کم کردنای وحشتناک، خستگیایی که از درد داد بزنی. هه رو دیدم و چشیدم. چه زمان کشتی و چه در زمان مربیگری. اما تا الان دم نزدم چون می‌گفتم عشقمه، ورزشمه، دوستش دارم.

ولی امروز یه خبر به من تلنگر زد که در وجودم یه لحظه احساس بی‌ارزشی کردم. خبر این بود؛ پاداش فوتبالیست‌های ما برای پیروزی‌های گروهی داده شد:۳ هزار دلار برای هر برد به فوتبالیست و دو برابر آن پاداش کی‌روش!!!

در فوتبال اگر همین بازی‌های ملی رو فوتبالیست فقط بخاطر عرق ملی بازی کنه و یک ریال هم پول نگیرد باز برای او ارزش افزوده است چرا که بعد از آن قرارداد ۲ میلیاردی‌اش می‌شود ۳ میلیارد!!! پس اگر مجانی هم بازی کنه فقط بخاطر مردمش، چیزی نمیشه جز اینکه قیمتش بالاتر میره، ولی‌کشتی‌گیر، وزنه‌بردار و تکواندوکار، جودوکار، کاراته کا و تمام عزیزایی که تو رشته‌های غیر فوتبالی هستن، اگه زحمت بکشن و مدال نگیرن، هیچی ندارن!"
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال محمد بنا پاداش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو به انتقاداتی که از عملکرد شاگردانش در مصاف با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته است پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) مردانش مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکوی هفته سی‌و‌دوم لالیگا، به انتقادات دنباله‌دار از نمایش شاگردانش برابر منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد. رئال اگرچه در ضربات پنالتی، مدافع عنوان قهرمانی را در انگلیس حذف کرد اما نمایش سراسر دفاعی‌اش به مذاق برخی خوش نیامد که البته از نظر آنچلوتی این خیلی اهمیت ندارد.

کارلتو گفت: از انتقادات صورت گرفته تعجب نمی‌کنم. هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید. ما اما خودمان خوب می‌دانیم که چگونه باید بازی کنیم. هر بازی دو وجه دفاعی و هجومی دارد و مهم این است که وقتی مالک توپ هستید یا آن را از دست می‌دهید، بدانید که باید چه کار کنید. یک تیم باید بداند که در 90 دقیقه چطور مفید بازی کند و ما هم این کار را انجام دادیم. من تا به امروز ندیده‌ام که هیچ یک از هواداران‌مان ناراحت باشند (بابت شیوه صعود رئال مادرید) اما اینکه در روزهای آتی به چنین موردی برخواهم خورد یا نه را نمی‌دانم. به نظر من همه هواداران راضی‌اند و من هم با آنها موافقم، چون تیم ما به هدفش رسید. یک مثل اسپانیایی هست که من خیلی دوستش دارم. می‌‌گویند: «ناخدا، به من از دریا بگو!».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو