Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: نوع تابش،درجه حرارت مناسب و دسترسی مناسب و سریع به بازارهای مصرف باعث شده، چابهار بهترین شرایط جهان برای احداث گلخانه را داشته باشد. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ محمدعلی طهماسبی در افتتاحیه همایش و نمایشگاه بین‌المللی چابهار و سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دمای هوا چابهار و خاک حاصل خیر آن و هم‌چنین دسترسی مناسب آن به بازارهای جهانی، بهترین شرایط را برای احداث گلخانه در چابهار به‌وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم، شهرهایی در اسپانیا، هلند و ترکیه قطب‌های گلخانه‌ای جهان هستند و هرکدام 30 تا 40 هزار هکتار گلخانه دارند؛ اما نوع تابش و درجه حرارت چابهار منحصر به فرد است و بسیار بیشتر از آن‌ها قابلیت ایجاد گلخانه را دارد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: فردا و در پنل اختصاصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی؛ با ارائه دلایل و بررسی‌هایی از ویژگی‌های منحصر به فرد گلخانه‌ای چابهار سرمایه‌گذاران را به این نقطه بکر و ناشناخته جلب خواهیم کرد.

طهماسبی گفت: علاوه‌بر درجه حرارت و نوع تابش چابهار، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بندر برای سرمایه‌گذاری در گلخانه، دسترسی سریع، آسان و به‌صرفه آن به بازارهای مصرف است که مهم‌ترین پارامتر برای سرمایه‌گذاری و ایجاد هر کسب و کار تولیدی است.

سیستان و بلوچستان| همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار سالیانه برگزار می‌شود300 سرمایه‌گذار در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان شرکت می‌کنندسفیر ایران در دهلی‌نو: هندی‌ها برای گسترش همکاری در چابهار اراده جدی دارند +فیلم

به گزارش تسنیم افتتاحیه همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان با حضور بیش‌از 300 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی عمدتا بومی سیستان و بلوچستان و برخی مقامات کشوری و استانی برگزار شد. این همایش فردا با برگزاری پنل‌های تخصصی مختلف سرمایه‌گذاری ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ ت

R7843/P1336/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با فعالیت شبانه روزی ۵۴۰ نفر از نیروهای راهداری در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار با حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده های آسیب دیده از سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان، مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص آخرین وضعیت راه های کشور در پی وقوع سیل اخیر گفت: حجم خرابی ها در جنوب سیستان و بلوچستان بیشتر از استان های دیگر کشور است به ویژه دو محور اصلی شهرستان چابهار به نیکشهر و ایرانشهر که موجب تخریب زیاد این مسیر شده است، همچنین مسیر چابهار به شهرستان جاسک در استان هرمزگان که مسیر ترانزیتی کشور است نیز خسارت زیادی وارد شده است.

امانی ادامه داد: ۵۴۰ نفر از نیروهای راهداری در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار با حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و تمام تلاش این مجموعه در قدم اول بازگشایی جاده های اصلی شریانی است که خوشبختانه مسیر شریانی نیکشهر و چابهار به جاسک بازگشایی شد و پیش بینی می شود با تلاش همکاران تا ۱۰ روز آینده تمامی مسیرهای فرعی و روستایی نیز بازگشایی شود.

وی بیان کرد: از سه هزار میلیارد تومان خسارت سیل به جاده های کشور، ۱۵۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت های جنوب استان سیستان و بلوچستان وارد شده است. 

امانی درخصوص اقدامات سازمان درخصوص رفع خرابی های حاصل از سیل اظهار کرد: برای جبران خرابی ها و آب شکستگی و آبرفتگی جاده ها از اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ستاد بحران کشور استفاده و مسیرهای تخریب شده براساس استانداردهای روز مهندسی رفع خرابی خواهد شد. 

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین گفت: خیلی از نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان آب نما است که نیاز به پل دارد که هر ساله بخشی از اعتبارات برای انجام این کار در نظر گرفته شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد