Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:49:25 GMT

رژیم صهیونیستی منزل اسیر فلسطینی را منفجر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۹۳۱

رژیم صهیونیستی منزل اسیر فلسطینی را منفجر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک یطا در استان الخلیل منزل اسیر سابق فلسطینی به نام خلیل جبارین را منفجر کردند.

شاهدان عنوان کردند که منزل این اسیر سابق فلسطینی یک ساختمان دو طبقه بود که خانواده وی در آن سکونت داشتند.

پس از اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به منفجر کردن منزل این اسیر سابق فلسطینی کردند، ده ها نفر از جوانان ساکن محله وی با نظامیان این رژیم درگیر شدند که نظامیان صهیونیست با گلوله جنگی و پلاستیکی و گاز اشک آور آنان را متفرق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که خلیل جبارین در ورودی یک مرکز تجاری در شهرک‌ های صهیونیست نشین در بیت لحم اقدام به انجام عملیات حمله با چاقو به یک شهرک نشین کرد که به کشته شدن این شهرک نشین انجامید.

رژیم صهیونیستی با مصادره اراضی فلسطینی ها و احداث شهرک‌های صهیونیست‌ نشین، درصدد تغییر ساختار جغرافیایی مناطق فلسطینی و چهره‌ای صهیونیستی دادن به این مناطق است تا سلطه‌ جویی‌هایش را در مناطق فلسطینی تثبیت کند.

کد خبر 4516637

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، ۱۶ نفر از اسرای ساکن این باریکه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

کمیته مذکور اشاره کرد که ملت فلسطین در معرض حملات و جنایات شهرک‌نشینان اشغالگر و مسلح صهیونیست است که تحت فرمان مستقیم دولت رژیم صهیونیستی قرار دارند.

این هیئت بیان کرد که به رغم ادامه شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، دنیا ساکت نشسته و با اشغالگران همدست است.

منابع آماری روز گذشته اعلام کردند که از آغاز جنگ غزه دستکم سه هزار نفر از اهالی غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده اند.

کد خبر 6080678 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه