Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@08:19:55 GMT

همه محور‌های مواصلاتی گیلان باز است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۹۴۱

همه محور‌های مواصلاتی گیلان باز است

خبرگزاری مهر: سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت: در حال حاضر هیچ‌کدام از محور‌های مواصلاتی گیلان به علت بارش متناوب برف در برخی از نقاط آن مسدود نیست و تردد در آن‌ها به‌طور کاملاً عادی جریان دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه گره ترافیکی خاصی در جاده‌های این استان به وجود نیامده است تصریح کرد: از عصر دیروز ۲۷ بهمن اکثر نقاط گیلان با بارش شدید باران مواجه بود، اما با این حال مشکلی در تردد وسائط نقلیه ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور در مورد آمار تصادفات و سوانحی که از دیروز در محور‌های گیلان به وقوع پیوسته است نیز عنوان کرد: با وجود استقرار شرایط جوی ناپایدار در گیلان و لغزندگی محور‌ها از دیروز تا این لحظه هیچ تصادف منجر به فوتی در جاده‌های استان گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان تنها محور مسدود شده این استان را جاده اسالم به خلخال اعلام کرد و اظهار داشت: این مسیر از ماه‌های گذشته به‌دلیل رانش کوه و برای حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی مسدود شده است تا عملیات ایمن‌سازی بر روی آن اجرایی شود.

وی لزوم رعایت مقررات و ایمنی توسط رانندگان وسائی نقلیه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: از تمامی رانندگان وسائط نقلیه‌ای که قصد تردد در محور‌های گیلان را دارند انتظار داریم جهت حفظ سلامت خود و سرنشینان خودرو، توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: محور های مواصلاتی گیلان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲