Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به کمبود فضای آموزشی در پایتخت، گفت: بیش از یکهزار مدرسه در شهرستان های استان تهران وجود دارد که هنوز وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندارد ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی استاندار تهران در همایش شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش گفت: بنگاه‌های اقتصادی دولتی بیشترین اثربخشی را در نظام آموزش و پرورش دارند اما در حال حاضر وضعیت خوبی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار کلاس آموزشی در شهرستان های استان تهران کمبود وجود دارد، افزود: بیش از یکهزار مدرسه در شهرستان‌های استان تهران وجود دارد که هنوز وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندارد ندارند؛ عادت داریم تا حادثه ای رخ دهد و بعد به فکر باشیم.

محسنی بند پی گفت: منشا همه تحولات اثرگذار آموزش و پرورش است و باید این مهم را در اقدام و عمل شاهد باشیم.

استاندار تهران نظام آموزشی هر کشوری را درگاه و گذرگاه دستیابی به اهداف توسعه دانست و گفت : همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند؛ در نظام آموزشی ، آموزش و پرورش جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد و کسانی که مخاطب نظام آموزشی اند؛ در طلایی ترین مقطع سنی قرار دارند ،دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی کسانی اند که شکل گیری شخصیت و اجتماع پذیر ساختن و رشد علمی آنها در طلایی ترین زمان است.

محسنی بندپی بیان کرد: ژاپن پس از جنگ آمریکای استکباری دو هدف استراتژیک را پی گرفت؛ یکی توجه به نظام آموزش و پرورش و دوم تقویت کار گروهی و بر این اساس زیرساخت قوی برای نظام آموزش و پرورش طراحی کردند.

وی نقش آموزش و پرورش در کنترل آسیب های اجتماعی را کلیدی دانست و گفت: مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی بر انجام کار فوق العاده از سوی مسئولان تأکید کردند.

استاندار تهران ادامه داد: مهمترین رکن توسعه هر کشور نیروی انسانی است و دشمن از دستیابی کشور به انرژی هسته ای ترس بیشتری نسبت به سایر موضوعات دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استاندارد انرژی هسته ای پایتخت مدرسه نیروی انسانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۲۴۵ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اسکان بیش از ۲۴۵ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان خبر داد.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره فرایند اسکان میهمانان نوروزی تا ششمین روز از بهار سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: تنها طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۸ هزار نفر در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه، تمام گردشگران و مسافران نوروزی در محل مناسب اسکان داده شده‌اند و هیچ مسافری با مشکل مواجه نشده است، افزود: با آغاز پذیرش نوروزی مسافران فرهنگی اصفهان از بیست‌وششم اسفند تاکنون، میزبان بیش از ۲۴۵ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش در فضاهای مراکز رفاهی، مدارس، اردوگاه‌ها در استان بوده‌ایم.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: آنچه تا کنون پیش‌بینی کرده‌ایم، ۷ هزار فضا جهت اسکان میهمانان نوروزی در مراکز فرهنگی و رفاهی، تفریحی، آموزشی، آموزش و پرورش اصفهان بوده است و حدود ۶۰۰ مدرسه استان را نیز در این راستا در نظر گرفته‌ایم تا خدمت‌رسانی مطلوبی را داشته باشیم، اما طی شب‌های گذشته با افزایش میزبانی از مسافران نوروزی در این مراکز توانستیم از سقف تعیین شده ۷ هزار فضاهای اسکان عبور کنیم.

منتجب پیرامون اینکه اسکان و پذیرش رسمی فرهنگیان طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا دوازدهم فرودین ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: سامانه اینترنتی این وزارتخانه از بیستم اسفند در دسترس است و مسافران می‌توانند رزرواسیون خود را انجام دهند و از روز بیست‌وهشتم از این خدمات استفاده کنند.

وی درباره اسکان تعطیلات نوروزی فرهنگیان در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اظهار کرد: موضوع اسکان یکی از رسالت‌هایی آموزش و پرورش برای جامعه فرهنگیان است که با فعالیت‌های ویژه‌ای از اسفند سال گذشته تاکنون در استان اصفهان آغاز شده است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: لیست تمام مدارس میزبان و ستادهای شش‌گانه اسکان شهر از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی در اختیار عموم مردم قرار گرفته، همچنین QR کد ستادهای اسکان نیز منتشر شده و در دسترس مسافران نوروزی است.

منتجب با بیان اینکه تمام مدارس شهر اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی مجهز به سیستم گرمایشی هستند، تصریح کرد: مدارس برای پذیرش مسافران نوروزی با بیش از یک هزار فرش تجهیز شدند.

وی افزود: در سال جاری همزمانی ماه رمضان رمضان را با عید نوروز خواهیم داشت و از مسافران درخواست می‌شود منزلت و کرامت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند؛ در مدت پذیرش مسافران، طبخ غذا در مراکز رفاهی دارای آشپزخانه انجام می‌شود و فرهنگیان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌ها در این فضاها پذیرایی شوند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام مراکز پنج‌گانه درمانگاهی آموزش و پرورش استان اصفهان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ شیفت فعال خواهد بود تا در صورت نیاز مسافران به این مراکز درمانی مراجعه کنند، گفت: طی این مدت ۱۴ بیمارستان و مرکز درمانی در استان اصفهان از جمله بیمارستان‌های الزهرا، عسگریه، امام موسی کاظم (ع)، چمران، مهرگان، سعدی، مهرگان، سعدی، سینا، خانواده، شهید آیت‌الله صدوقی و امام حسین (ع) فعالیت‌های خود را مستقیم با پوشش بیمه‌ای دانا انجام می‌دهند که این اقدام، اقدام بزرگی است.

منتجب خاطرنشان کرد: پس از خروج مسافران در دوازدهم فروردین از اسکان‌های اصفهان، نیروهای خدماتی با ضدعفونی تمام مکان‌ها و بازگشت کلاس‌های درس به حالت عادی از وقت _سه‌شنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ آماده حضور دانش‌آموزان هستند.

کد خبر 739102

دیگر خبرها

  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • اسکان بیش از ۲۴۵ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان