Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@11:28:12 GMT

واژگونی خودرو، هفت مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۹۹۶

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودرو در محور ارتباطی شهرکرد به کوهرنگ، هفت مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ رحمت الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از وقوع حادثه رانندگی با هفت مصدوم در محور ارتباطی شهرکرد به کوهرنگ خبر داد.

وی گفت: در پی برخورد یک دستگاه خودروی زانتیا با دو دستگاه خودروی سمند و پژو در این محور، خودروی پژو از جاده منحرف و بر روی خانواده‌ای که در کنار جاده در حال صرف غذا بودند، واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی اضافه کرد: مصدومان این حادثه توسط تیم فوریت‌های پزشکی اورژانس، به بیمارستان‌های فارسان و چلگرد منتقل شدند.

به گفته وی؛ حال این مصدومان، مساعد گزارش شده است.

گفتنی است: مسیر ارتباطی شهرکرد به چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری، امروز جمعه ۲۸ دی ۹۷ به دلیل آغاز فعالیت پیست اسکی چلگرد، از ترافیک بالایی برخوردار بود.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۴۱ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سطان بانوی میلیاردر از ایران ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! ابراهیم تاتلیس عزادار شد + جزئیات و عکس شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس اولین گفتگو با تنها بازمانده سقوط هواپیمای 707 در کرج + فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا معمای کشف جسد 3 کودک در فریزر صندوقی+عکس و فیلم فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم این شهروند در زندان امارات روزهای وحشتناکی داشت / او دیگر نمی خواست زنده بماند پایان مرگبار سرگردانی کودک 6 ساله در مرز ماکو

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس حادثه غذا پزشکی اخبار حوادث پلیس راه چهارمحال و بختیاری خودرو مصدوم هفت عکس فیلم مادر در خیابان زن زندگی تخریب ویدیو ها من پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

محمود شمسی پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه فارسان دو آقایان «یاسر محمدی و رضا محمدی» پس از تلاش و انجام عملیات احیا برای مرد ۷۰ ساله که به دنبال تصادف دچار ایست قلبی تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد

وی افزود: بیمار جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی منتقل گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ