Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ به مناسبت فرا رسیدن روز ملی هوای پاک، همایش کوهپیمایی و طبعیت گردی خانوادگی با مشارکت بیش از 400 نفر از شهروندان شهرستان شهریار در منطقه تاریخی تخت رستم روستای قجر وحیدیه و با حضور مهندس طاهری فرماندار، سلامت بخش شهردار وحیدیه، صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان، ستایش راد رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شهریار، رئیس دفتر نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی و برخی از دیگر مسئولین هیاتهای ورزشی شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی رهگذر در حاشیه این مراسم ضمن خیرمقدم گویی و تشکر از حضور پرشور شهروندان با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها به صورت فراگیر و خانوادگی برای داشتن یک زندگی سالم، پر شور و اجتماعی بسیار لازم است گفت: حضور خانواده ها در مشارکت‌های اجتماعی و ورزشی باعث آرامش محیط و تلطیف فرهنگ عمومی شده و از بروز ناهنجاریهای اجتماعی جلوگیری می‌کند .

رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار افزود؛ ترویج تفکر پر رنگ کردن نقش خانواده‌ها در مشارکت‌های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه ورزش کوهپیمایی و طبعیت گردی تاثیرات مثبت و به سزایی در سلامت روح، جسم و سبک زندگی انسان‌ها دارد، ترویج این تفکر موجب کاهش آسیب ها و ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی خوهد شد و موجب افزایش نشاط عمومی جامعه می گردد.

این همایش کوهپیمایی که با نرمش صبحگاحی آغاز و پس از پیمایش گروهی مسیر در انتها در محل دکور تاریخی سریال ملک سلیمان ختم گردید به تعدادی از شرکت کنندگان به قیدقرعه جوایزی نظیر کارت هدیه و وسایل ورزشی به رسم یاد بود اهداء گردید.

همچنین در این برنامه بیانیه ای در حمایت از محیط زیست و هوای پاک خوانده شد.

این مقام مسئول ضمن تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، شهرداری شهریار، شهرداری وحیدیه، اداره محیط زیست، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار در برگزاری این همایش کوهپیمایی خاطر نشان کرد؛ ترویج ورزش های همگانی نظیر کوهپیمایی و طبعیت گردی در راستای ایجاد سلامت روح افراد و نشاط اجتماعی بسیار ضروری است و روز هوای پاک فرصتی برای تامل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی در حفظ محیط زیست و داشتن زمین پاک در بین آحاد جامعه خواهد داشت.

رهگذر در خاتمه این مراسم از زحمات و تلاش های مستمر حسن رهنما مسئول کمیته ورزشهای طبیعی هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار تقدیر به عمل آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان جمعیت هلال احمر سلامت فرماندار مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد.

این محفل با حضور قاری ممتاز بین‌المللی استاد دکتر حاج «قاسم رضیعی» در مسجد امام حسن (ع) با حضور قاریان ممتاز استانی و جمعی از فعالان قرآنی و عموم مردم در شهر نورآباد برگزار شد.

بنابراین گزارش، این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و… برگزار شد.

کد خبر 6063913

دیگر خبرها

  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه