Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسیانو داکروز مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بیان کرد: به صورت کامل آماده این بازی هستیم. تلاش کردیم از مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کنیم و این اتفاق هم رخ داد و اکنون منتظر تیم ملی فوتبال عمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازی دشواری پیش رو داریم چراکه بازی‌های عمان را مقابل تیم های  ملی فوتبال  ژاپن و ازبکستان دیدیم. اکنون زمانی است که یا باید کار انجام دهیم یا اینکه بمیریم. برای بازی با عمان آمادگی کاملی داریم و می‌دانیم با حریف دشواری بازی می‌کنیم.

اوسیانو درباره اینکه آیا دلیل تغییرات متوالی در ترکیب تیم ملی ایران در ۳ بازی مرحله گروهی رو نشدن ارنج این تیم برای رقابت‌های حذفی بوده است، توضیح داد: شرایط آماده سازی تیم ملی آنگونه که ما می‌خواستیم نبود و باید به سایر بازیکنان هم شانس بازی می‌دادیم. باتوجه به عملکرد تیم ملی و بازیکنانمان اکنون برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی سردرد داریم چرا که تمام بازیکنان استحقاق حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را دارند. اکنون باید به پیروزی مقابل عمان فکر کنیم و به همین دلیل باید بهترین نفرات انتخاب شوند.

او درباره احتمال رویارویی ایران با ژاپن در مرحله نیمه نهایی و تقابل با استرالیا در فینال جام ملت‌های آسیا بیان کرد: فکر کردن به تیمی که شاید در بهترین حالت دو بازی بعد با آن بازی کنیم بزرگترین اشتباه است. به حریفان‌مان به خصوص تیم عمان احترام می‌گذاریم و اکنون به این تیم فکر می‌کنیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با عمان است.

در ادامه یکی از خبرنگاران درباره حواشی تیم ملی در روز‌های اخیر از کروز سوال پرسید که مدیررسانه تیم ملی بدون اینکه اجازه جواب دادن به این سوال را به کروز بدهد درخواست کرد سوال بعدی مطرح شود.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه عمان همواره عملکرد خوبی مقابل ایران داشته است، گفت: عمان تیم خوبی است و با این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ هم بازی کردیم. می‌توانم بگویم سخت‌ترین حریف ما در آن مرحله عمان بود که دوشادوش ما حرکت می‌کرد، اما در نهایت به عنوان تیم اول صعود کردیم و به همین دلیل از دشواری‌های بازی با عمان اطلاع داریم. برای این بازی کار خاصی نداریم. همه می‌دانند چه کاری باید انجام دهند و با بهترین آمادگی بازی می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

بیشتر بخوانید:

آرامش پس از طوفان در تمرین تیم ملی فوتبال/ روس‌ها همسایه شاگردان کی روش شدند

"سردار آزمون" در میان ۵ بازیکن برتر مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف عمان می‌رود

بی تفاوتی سعودی‌ها نسبت به باخت تحقیرآمیزشان مقابل قطر

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال درباره شرایط این تیم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، تیم آیس باکس ایرانمال، تنها نماینده هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار خود در مسابقات جام آزاد ترکمنستان مقابل تیم ملی عمان به میدان رفت.   نماینده کشورمان موفق شد در این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر تیم ملی عمان را مغلوب کند.   تیم آیس باکس ایرانمال پیش از این در دیدار نخست مقابل بحرین با نتیجه ۸ بر یک به پیروزی رسیده بود و دومین دیدار را به تیم میزبان واگذار کرد.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد