Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@07:20:43 GMT

مدارس آبادان فردا شنبه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۰۵۴

مدارس آبادان فردا شنبه تعطیل شد

خبرگزاری میزان- مدارس نوبت صبح شنبه ۹۷/۱۰/۲۹ کلیه مقاطع تحصیلی آبادان به دلیل انجام نظافت مدارس از توده گردوخاک تعطیل اعلام شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرپرست فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: هرچند براساس گزارش هواشناسی، وضعیت هوا و گردوغبار تا فردا روبه بهبودی است، اما تعطیلی مدارس بخاطر انجام امور نظافت و غبار روبی کلاس‌های درس است تا ریزگرد‌ها و آلایندگی مربوطه به عزیزان دانش آموز سرایت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گرد و خاک تعطیلی مدارس آبادان ریزگردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان سه شنبه غیرحضوری شد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس استان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

به گزارش ایرنا، احسان کامرانی شامگاه دوشنبه،با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده و شرایط نامساعد جوی و دریایی در استان افزود: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان،مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸فروردین ماه ‌به صورت غیرحضوری است.

وی از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات ‌قرار نگیرند.

بر اساس گزارش هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز دوشنبه وارد استان شده و بر اساس پیش بینی ها از فردا سه‌شنبه شدت بیشتری خواهد یافت که تا ظهر چهارشنبه هفته جاری در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان سه شنبه غیرحضوری شد
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟