Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:53:49 GMT

برنامه مختصر گواردیولا برای تولد 48 سالگی!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۰۶۷

برنامه مختصر گواردیولا برای تولد 48 سالگی!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی واکنش جالبی در مورد برنامه روز تولدش داشت.


به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی پرافتخار و بزرگ دنیای فوتبال، امروز 48 ساله شده است و هنگامیکه در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر هادرسفیلد از وی در مورد برنامه اش در این روز پرسیده شد، وی پاسخ جالبی داده و مدعی شد برنامه مختصری برای 48 ساله شدنش در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پپ گواردیولا در مورد برنامه خود در روز جشن 48 سالگی اش گفت: روز تولدم؟ با خانواده خواهم بود و شام خواهیم خورد، من دوستان زیادی ندارم (با خنده)

 

در سومین فصل هدایت منچسترسیتی، پپ گواردیولا امیدوار به فتح دومین لیگ برتر متوالی روی نیمکت این باشگاه بوده و آنها قصد دارند برای اولین بار در تاریخ این باشگاه، لیگ قهرمانان را نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ

به گزارش "ورزش سه"، آلن شیرر به توهین لیام گالاگر، خواننده مشهور و هوادار منچسترسیتی، پاسخ داد. او به دلیل انتقاد از پپ گواردیولا از شیرر درخواست کرده بود دهانش را ببندد!

پپ گواردیولا پس از بازی در جام حذفی مقابل چلسی در فاصله کم بعد از بازی مقابل رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از مسئولان لیگ برتر انگلیس به دلیل برنامه‌ریزی‌هایی که داشته‌اند به شدت انتقاد کرد.

شیرر، اسطوره نیوکسل، هم در واکنش به عصبانیت گواردیولا این سوال را مطرح کرده بود که چرا به جای چنین واکنشی با بازیکنانی که در اختیار دارد، تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد نکرده است.

این سوال به مذاق طرفدار مشهور سیتی خوش نیامده و او در برنامه اکس(توییتر سابق) خشم خود را برو داد و خطاب به شیرر نوشت:"دهانت را ببند!"

شیرر در پاسخ به حمله این خواننده در اکس نوشت:"اوه کوتاه بیا لیام. با عصبانیت به پشت سرت نگاه نکن مرد!"

جمله با "عصبانیت به پشت سر نگاه نکن مرد" نام یکی از آهنگ‌های معروف گروه قبلی گالاگر بود که شیرر با این عبارت سعی کرد به او کنایه بزند.

دیگر خبرها

  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تلسکوپ فضایی هابل ۳۴ ساله شد
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • عکس| پیام ناراحت‌کننده جواد کاظمیان برای تولد ۴۳ سالگی
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند