Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس استان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود‌. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

هاشم حاجتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت:  به دلیل کاهش شدید دما، آغاز فعالیت مدارس مناطق مختلف استان فردا شنبه اعلام شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدارس شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و بن و بخش‌های لاران، گندمان و بلداجی تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر و ساعت 9صبح آغاز می‌شود‌.

تعطیلی و اعلام تاخیر برخی از مدارس آذربایجان شرقی به دلیل سرمای شدیدمدارس بسیاری از شهرستان‌های استان همدان تعطیل شدمدارس فیروزکوه، دماوند و رودهن فردا یک ساعت دیرتر آغاز به کار می کنندمدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مدارس شهرستان‌های فارسان، کیار و سامان ونواحی یک و دو شهرستان شهرکرد و بخش مرکزی شهرستان بروجن فقط دوره‌های پیش‌دبستانی و دبستانی با یک ساعت تأخیر و ساعت 9 صبح آغاز می‌شود‌.انتهای پیام/ ت R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وزش باد شدید
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری