Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز یکشنبه 23 دی ماه سال جاری در جلسه هم اندیشی و تشریح عملکرد بانک که با حضور دکتر عباس معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی  و دکتر عباس مرادپور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه این وزارتخانه و هیات همراه، مشاوران ،  اعضای هیات مدیره و مدیران امور بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک در تهران برگزار شد، به تشریح ماموریت، راهبردها، استراتژی و چالش های بانک کشاورزی در سال 1397 پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش صدای ایران خدارحمی در این نشست ضمن اشاره به پراکنش جغرافیایی و تعداد بالای شعب این بانک در سطح کشور و نیز زیرساخت های قدرتمند فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک در تمام شعب، اظهار داشت: امسال با الهام از شعارملی «حمایت از کالای ایرانی»، شعار « خدمات بهتر، تسهیلات بیشتر، حمایت از تولید پایدار کشاورزی» را برای بانک انتخاب کردیم و به حمدالله تا این تاریخ توانسته ایم تا حدود زیادی به آن جامه عمل بپوشانیم و عملکرد موفقی داشته باشیم.
وی سپس راهبردهای بانک کشاورزی در سال 1397 را که  برنامه های عملیاتی و پروژه های بانک بر اساس آن ها تعریف شده اند برشمرد و گفت: در این راستا در سال 97،  کاهش مطالبات غیرجاری، کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش درآمدهای غیرمشاع، توازن منابع و مصارف، واگذاری شرکت ها و املاک تملیکی، بهبود ارتباط با مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات، اجرای دقیق بودجه و بهینه سازی شبکه شعب مورد توجه جدی قرار گرفته و اقدامات موثری برای تحقق آن ها صورت گرفته است.
خدارحمی در ادامه سخنان خود به تشریح چالش های عمده پیش روی بانک کشاورزی پرداخت و ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت و وزارت اموراقتصادی و دارایی ، شرایطی فراهم شود تا این مشکلات و چالش ها به حداقل برسد.
این گزارش می افزاید: در ادامه این نشست، اعضای هیات مدیره و مدیران امور بانک کشاورزی به ارائه گزارش عملکرد بانک در حوزه های مختلف در سال جاری و مقایسه آن با سال های گذشته پرداختند.
 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند

رئیس‌جمهور گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در دیدار زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروه‌های فلسطینی اظهار کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

وی با اشاره به تفوق گفتمانی گروه‌های مقاومت و مردم غزه در اثبات گزینه ایستادگی و مقاومت به‌عنوان تنها گزینه مقابله با جنایتگری رژیم غاصب صهیونیستی به‌ویژه برای نخبگان سیاسی دنیا و همچنین دروغ بودن شکست‌ناپذیری این رژیم افزود: مردم غزه اثبات کردند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد، تاکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد و با اشاره به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و اظهار کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن بویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.

وی از حمایت‌های محور مقاومت از ملت فلسطین نیز قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی و حمایت کم‌نظیر علاوه بر ارتقای روحیه و انگیزه در دل مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، حاوی این پیام مهم بود که ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

منبع: ایرنا

کد خبر 740043

دیگر خبرها

  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • اکیپ‌های گشت برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی فعال هستند
  • بررسی مهمترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • صمیمیت معنوی در ازدواج چیست؟
  • شوری ۶.۵ میلیون هکتار اراضی کشاورزی و چالش بهره‌وری در تولید
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است