Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، در حالی که ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا وارد سومین سال خود می شود، تعطیلی بخشی از دولت فدرال همچنان ادامه دارد و طولانی ترین تعطیلی را در تاریخ آمریکا رقم زده است.

به همین علت فضای سیاسی در واشنگتن بیش از پیش مسموم و زهرآلود به نظر می رسد و تا جایی پیش رفته که رئیس جمهور از سفرهای برنامه ریزی شده نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بروکسل و افغانستان جلوگیری کرده و دستور داده است هواپیمای نظامی در اختیار وی قرار ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ گفته است اگر پلوسی نمی خواهد سفرهایش را به تاخیر بیندازد با هواپیمای مسافربری سفر کند. ترامپ پس از آن تصمیم به این کار گرفت که پلوسی در نامه ای از او خواست سخنرانی سالیانه اش در کنگره را پس از پایان تعطیلی و باز گشایی دولت انجام دهد.

در این مطلب آمده است: هم اکنون هیچ گفتگویی در آمریکا در جریان نیست و اوضاع بسیار مایوس کننده به نظر می رسد. روحیه همکاری در میان نمایندگان کنگره بسیار مسموم است. کارکنان کاخ سفید هم از وضعی که به علت تعطیلی دولت پیش آمده بسیار ناراحت و عصبانی هستند. آنها ترامپ را مقصر این وضع می دانند و هیچ راهی هم برای پایان دادن به این اوضاع سراغ ندارند.

با این وجود، بیشترین ضرر و زیان را کارکنان بخش فدرال متحمل می شوند. آنها نمی توانند صورت حساب های خود را پرداخت کنند. هم اکنون حتی در پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی، مرکز خیریه ای ایجاد شده که برای کارکنان غذا تهیه می کند زیرا آنها هم صورت حساب هایی دارند که همچون همه مردم باید پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ تعطیلی دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند