Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: تیم خوزستان به مقام قهرمانی رقابت های اسلالوم اتومبیلرانی کشور دست یافت.

ابراهیم جوانمردی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز برگزار شد.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: 50 شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشتند که دور ششم و پایانی این رقابت ها با قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید و تیم های کرمان و یزد عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در کلاس آزاد و در بخش آقایان، مجید فتحی از خوزستان به عنوان قهرمانی رسید و حسن منتظر و شهزاد عزیزی هر 2 از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند؛ در کلاس 1500 این رقابت ها مجتبی پورحسنی از یزد اول شد، علی یزدانی از استان مرکزی و مهرزاد ریخته گر از خوزستان دوم و سوم شدند.
جوانمردی با اشاره به این که در کلاس 2000، عبدالعزیز راشدی از خوزستان، میثم زمانی از یزد و بهنام دانش پور از خوزستان اول تا سوم شدند، افزود: در کلاس 1500 بخش بانوان، لیلا پیکان پور از اصفهان، سرور دستگاهی از خوزستان و محبوبه واحدیان از کرمان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. در کلاس 2000 این رقابت ها سیما یزدان پناه از کرمان، یلدا مرادی از گیلان و فاطمه احمدی از کرمان اول تا سوم شدند.
به گزارش ایرنا سال گذشته نیز تیم خوزستان به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافته بود.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اتومبيلراني مسابقات اسلالوم جوانمردي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال