Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:45:56 GMT

مشکلات اقتصادی اعتماد عمومی را خدشه دار می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۳۷۷

مشکلات اقتصادی اعتماد عمومی را خدشه دار می کند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن ملک محمدی شامگاه جمعه در همایش بزرگداشت مجاهد و مبارز شهید سید مجتبی نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام در مسجد ولی عصر(عج) سمنان، افزود: نبود کنترل و نظارت ها و نوع وام دادن ها توسط برخی بانک ها باعث پایین آمدن تراز مالی بانک ها و خدشه دار شدن اعتماد مردم می شود.
وی گفت: مسوولان سه قوا اگر فرمان های رهبری را محقق کنند، ایران گلستان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، اخلاص در انسان را عاملی بازدارنده از فریب خوردن برشمرد و تصریح کرد: انسان های مخلص تحت تاثیر تهدیدهای دشمنان قرار نمی گیرند، منحرفانی که نگاهشان به دشمن است و چراغ سبز به آن ها نشان می دهند از اخلاص و بصیرت بی بهره اند.
ملک محمدی با بیان اینکه بصیرت و اخلاص اشخاص موجب بی اعتنایی به دشمنان به ویژه آمریکا است، خاطرنشان کرد: رهبری تاکید و توصیه داشتند که به آمریکا نمی شود امید بست چرا که عهدشکن هستند.
معاون پارلمانی آستان قدس رضوی ادامه داد: انسان مخلص و با بصیرت گوش به فرمان ولی زمانش است و با اشاره ولی امرش اقدامات را انجام می دهد.
وی ابرازداشت: ملت از مسوولان ابتدایی ترین نیاز، تامین معاش، رفاه، ثبات بازار، کنترل ارز و سکه و اشتغال می خواهند و تامین این نیازها برای مردم به نفع منافع ملی و خزانه دولت است.
معاون پارلمانی آستان قدس رضوی، با اشاره به نقشه های دشمن برای ملت ایران اسلامی در سال 98، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و مهندسی در برابر دسیسه ها و فتنه های دشمن باید مد نظر همه باشد و مسائل سیاسی و فرهنگی شهرها و استان ها برای مقابله با توطئه های استکبار مورد بررسی قرار گیرد.
به گفته وی، مسوولان روش و کردار شهید نواب صفوی را سرلوحه اعمال خود قرار دهند، بهتر به اهداف می رسند.
معاون پارلمانی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مسوولان، نواب صفوی را سرلوحه قرار دهند، خاطرنشان کرد: مسوولان در برابر دشمنان، شجاعت و جسارت شهید سید مجتبی نواب صفوی را سرمشق رفتار و اعمال خود قرار دهند.
ملک محمدی با اشاره به وجود اخلاص در رفتار و کردار این شهید والامقام، افزود: تفکر عاشورایی و انقلابی و نیز بصیرت و صلابت رفتار ریشه در اخلاص شهید نواب صفوی داشت و مبارزه مسلحانه این شهید خواب های بهایی ها و آمریکایی ها را در آن روزگار تاریک آشفته کرد.
به گزارش ایرنا، شهید سید مجتبی نواب صفوی سحرگاه 27 دی 1334 به همراه جمعی از یارانش به شهادت رسید و این آین بزرگداشتی برای مقام این شهید بود.
9891/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آستان قدس رضوی فتنه کنترل و نظارت مسجد ملت ایران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است

استاندار کردستان، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این شورا یکی از مهمترین شوراها بوده که می‌تواند در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشد، امید که امسال بیشتر از ظرفیت این شورا استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستور کار و مصوبات این شورا مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد، گفت: انتظار می‌‌رود که خود مدیران در شورای فرهنگ عمومی شخصا حضور پیدا کنند.

استاندار کردستان با اشاره با اینکه دستور کار این جلسه مربوط به شعار سال است، تصریح کرد: نخستین جلسه امسال با این عنوان در استانداری برگزار و از مدیران استانی خواستار ارائه برنامه در جهت تحقق شعار سال شدیم، مقرر شده که هر دستگاه برنامه جامع و شاخصی را ارائه و پایان سال ارزیابی شوند.

وی افزود: مقرر شده که برنامه‌های دستگاه و حوزه‌های اقتصادی استان در اختیار جامعه دانشگاهی و نخبگان قرار گیرد و به جمع‌سپاری گرفته شود.

دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه ارائه دهند

زارعی‌کوشا خواستار اجرای عدالت فرهنگی در همه شهرستان‌ها شد و بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصاد ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است که می‌توانیم با تحقق شعار سال این مشکل را برطرف کرد.

وی اظهار کرد: کار فرهنگی می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند، دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌ها نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه گاها برگزاری یک جشنواره و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر داشته باشد.

به گفته وی، در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید به برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف در استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کردستان در بخش پایانی سخنان خود گریزی به حمله اخیر سپاه به اسرائیل زد و عنوان کرد: سال‌ها است که سایر کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده بودند که سپاه در پاسخ به این تعرضات و حمله به کنسلوگری عراق، آنان را تنبیه کرد. اما صداوسیما بسیار شعاری و کاریکاتوری به آن پرداخته شد، می‌توان با تلفیقی از کارهای فرهنگی و ظرفیت‌های موجود در این حوزه بیشتر تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان