Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- معاون پارلماني آستان قدس رضوي گفت: مسايل اقتصادي در کشور، مانند پايين آمدن تراز مالي و مسايل بانکي، باعث خدشه دار شدن اعتماد عمومي مي شود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسن ملک محمدي شامگاه جمعه در همايش بزرگداشت مجاهد و مبارز شهيد سيد مجتبي نواب صفوي و شهداي فدائيان اسلام در مسجد ولي عصر(عج) سمنان، افزود: نبود کنترل و نظارت ها و نوع وام دادن ها توسط برخي بانک ها باعث پايين آمدن تراز مالي بانک ها و خدشه دار شدن اعتماد مردم مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: مسوولان سه قوا اگر فرمان هاي رهبري را محقق کنند، ايران گلستان مي شود.
وي، اخلاص در انسان را عاملي بازدارنده از فريب خوردن برشمرد و تصريح کرد: انسان هاي مخلص تحت تاثير تهديدهاي دشمنان قرار نمي گيرند، منحرفاني که نگاهشان به دشمن است و چراغ سبز به آن ها نشان مي دهند از اخلاص و بصيرت بي بهره اند.
ملک محمدي با بيان اينکه بصيرت و اخلاص اشخاص موجب بي اعتنايي به دشمنان به ويژه آمريکا است، خاطرنشان کرد: رهبري تاکيد و توصيه داشتند که به آمريکا نمي شود اميد بست چرا که عهدشکن هستند.
معاون پارلماني آستان قدس رضوي ادامه داد: انسان مخلص و با بصيرت گوش به فرمان ولي زمانش است و با اشاره ولي امرش اقدامات را انجام مي دهد.
وي ابرازداشت: ملت از مسوولان ابتدايي ترين نياز، تامين معاش، رفاه، ثبات بازار، کنترل ارز و سکه و اشتغال مي خواهند و تامين اين نيازها براي مردم به نفع منافع ملي و خزانه دولت است.
معاون پارلماني آستان قدس رضوي، با اشاره به نقشه هاي دشمن براي ملت ايران اسلامي در سال 98، خاطرنشان کرد: برنامه ريزي و مهندسي در برابر دسيسه ها و فتنه هاي دشمن بايد مد نظر همه باشد و مسائل سياسي و فرهنگي شهرها و استان ها براي مقابله با توطئه هاي استکبار مورد بررسي قرار گيرد.
به گفته وي، مسوولان روش و کردار شهيد نواب صفوي را سرلوحه اعمال خود قرار دهند، بهتر به اهداف مي رسند.
معاون پارلماني آستان قدس رضوي با اشاره به اينکه مسوولان، نواب صفوي را سرلوحه قرار دهند، خاطرنشان کرد: مسوولان در برابر دشمنان، شجاعت و جسارت شهيد سيد مجتبي نواب صفوي را سرمشق رفتار و اعمال خود قرار دهند.
ملک محمدي با اشاره به وجود اخلاص در رفتار و کردار اين شهيد والامقام، افزود: تفکر عاشورايي و انقلابي و نيز بصيرت و صلابت رفتار ريشه در اخلاص شهيد نواب صفوي داشت و مبارزه مسلحانه اين شهيد خواب هاي بهايي ها و آمريکايي ها را در آن روزگار تاريک آشفته کرد.
به گزارش ايرنا، شهيد سيد مجتبي نواب صفوي سحرگاه 27 دي 1334 به همراه جمعي از يارانش به شهادت رسيد و اين آين بزرگداشتي براي مقام اين شهيد بود.
9891/6103
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی سودجو، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس متوجه شدند مالباخته از طریق فضای مجازی و سایت‌های واسطه گر با فردی که آگهی شرکت در طرح اقتصادی تولید و فروش لباس با پرداخت سود مناسب وعده داده آشنا که در ادامه شاکی با اعتماد بیجا مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به حساب وی واریز، اما متهم پس از دریافت مبلغ جوابگوی تماس‌ها نبود.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران انتظامی در حین تحقیقات، شکایت‌های دیگری مبنی بر کلاهبرداری در مبالغ مختلف با روش  پرداخت سود پس از مشارکت در فعالیت‌ها و طرح‌های اقتصادی دریافت کردند.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با رد زنی‌های فنی متهم را که زنی ۴۱ ساله است شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر که متهم در بازجویی‌های فنی یلیس تاکنون به ۷۱ فقره کلاهبرداری به مبلغ تقریبی ۱۲۵ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرد.

ویبه شهروندان توصیه کرد ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی جا می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد، بنابراین با رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس، مجرمان را در رسیدن به خواسته هایشان ناکام و خطرات متوجه خود را از بین ببرند.

دیگر خبرها

  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • مسوولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند