Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم الاهلی قطر در حضور محمدرضا خانزاده از جام حذفی قطر کنار رفت.

طرفداری- تیم الاهلی که امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده را در اختیار دارد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قطر به مصاف الغرافه رفتند. تیم الغرافه نیز مهدی طارمی را در اختیار دارد.

در پایان این دیدار الغرافه موفق شد با نتیجه 1 بر 0 الاهلی را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند تا مقابل الریان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل الغرافه را آمادو در دقیقه 62 به ثمر رساند.

امید ابراهیمی و مهدی طارمی، بازیکنان الاهلی و الغرافه به دلیل همراهی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا، در این دیدار حضور نداشتند. اما محمدرضا خانزاده در این دیدار برای الاهلی به میدان رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت

لوکاکو در فشرده ترین مقطع فصل دچار مصدومیت شد.

دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. روملو لوکاکو در جریان نیمه اول این بازی دچار مصدومیت شد و درخواست تعویض کرد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لوکاکو از ناحیه ساق پا دچار کشیدگی عضلانی شده است. انتظار می رود او حدود ۱۰ روز از میادین دور بماند. به این ترتیب لوکاکو قطعا دیدار حساس این هفته جالوروسی مقابل بولونیا را از دست می دهد. ده روسی امیدوار است لوکاکو به دیدار هفته آینده مقابل ناپولی برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1-0 چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت