Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@01:39:17 GMT

گرد و غبار تا شنبه در خوزستان ماندگار است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۴۲۸

صراط:

محمد سبزه زاری اظهار داشت: امروز شاهد کاهش دید افقی و افزایش آلودگی هوای ناشی از ورود توده گرد و خاک هستیم که این وضعیت با توجه به پایداری نسبی جو با شدت و ضعف تا فردا تداوم دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان، وی افزود: روند کاهش دما تا اواسط هفته برای استان پیش بینی می شود و امروز نیز درارتفاعات شمالی و شمال شرقی احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزه زاری بیان کرد: در شب و روز گذشته امیدیه با 22 و دهدز با منفی 1.1 درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین دما در استان را داشتند و حداکثر دمای اهواز به 19 و حداقل به هشت درجه سانتیگراد رسید.
مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در ایذه 12.3، دهدز 9.5، مسجدسلیمان 6.7 و بهبهان 3.1 میلیمتر گزارش شده است.
خوزستان از روز گذشته تا امروز متاثر از 2 توده گرد و خاک با منشا کشورهای عراق و عربستان بود و براساس گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان، بیشترین میزان گرد و غباردر ساعت 9 صبح روز جمعه در آبادان به میزان 2 هزار و 969 میکروگرم بر مترمکعب یعنی حدود 20 برابر حد مجاز اعلام شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اجتماعی سایر حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، لطفی افزود: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی، به تدریج از امروز تا پنج شنبه هفته جاری از سمت غرب استان شاهد ناپایداری‌ها به شکل وزش تند باد، در برخی نقاط گرد و خاک و همچنین بارش به شکل پراکنده خواهیم بود.

وی گفت: از روز سه شنبه با تقویت ناپایداری‌ها رگبار و رعد برق در قالب نقاط استان قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: دمای هوا نیز  تا صبح روز سه شنبه روند افزایشی دارد و هوا گرمتر می‌شود.

لطفی گفت: صبح امروز سردترین ایستگاه استان سربیشه با کمینه دمای ۷ درجه سلسیوس و روز گذشته گرمتربن نقطه طبس با بیشینه دمای ۳۴ درجه گزارش شده است.

وی افزود: برای مرکز استان تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و ۲۵ درجه سلسیوس ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • بارش پراکنده در خراسان جنوبی