Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:08:48 GMT

مدارس برخی روستای شهرستان مانه و سملقان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۴۲۹

مدارس برخی روستای شهرستان مانه و سملقان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس مانه و سملقان در روستاهای گرمک، چخماقلو، هاور، کاستان، شورسو، پوست دره، کاریزها، کهنه جلگه، اله قلی، یارچلی، سوخلی وشبلی تعطیل است.

کد خبر 4516690.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان شمالی بارش برف تعطیلی مدارس مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال هشت پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه اجرا می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زیرساخت‌های آبرسانی روستایی در این شهرستان ارتقا می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علی‌محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال هشت پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه اجرا می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زیرساخت‌های آبرسانی روستایی در این شهرستان ارتقا می‌یابد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند، گفت: عملیات اجرایی خط انتقال روستای گوزلدره به طول 155 متر، اجرای مخزن ذخیره و مکش آب روستای مشک‌آباد با ظرفیت 200 متر مکعب و احداث ابنیه ایستگاه پمپاژ سرچاهی برقی و مکانیکی مشک‌آباد از جمله این طرح ها است که طی سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اجرای شبکه توزیع آب در روستای سبزدرق به طول 1500 متر، اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای ویر به طول 1200 متر و اجرای خط انتقال آب روستای شکورآباد به طول 1900 متر از دیگر طرح‌های آبرسانی است که امسال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

به گفته نادرخانی اجرای خط انتقال آب به روستای ترکانده به طول 1200 متر، اجرای خط انتقال روستای طهماسب آباد به طول 400 متر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای برنقور به طول 1100 متر نیز دیگر طرح های آبرسانی روستایی هستند که در شهرستان سلطانیه عملیاتی می شود؛ با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر 8 هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

به گزارش تسنیم، شهرستان سلطانیه با 29 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی یکی از هشت شهرستان زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه
  • ۲ تن سبوس از یک دستگاه نیسان در سملقان کشف شد