Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین پوستر و همچنین تصویر تازه از حضور کیانو ریوز و هلی بری بازیگران فیلم سینمایی جان ویک در نسخه سوم این فیلم سینمایی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین پوستر و همچنین تصویر تازه از حضور کیانو ریوز و هلی بری بازیگران فیلم سینمایی جان ویک در نسخه سوم این فیلم سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سومین نسخه از فیلم سینمایی "جان ویک" به کارگردانی "چاد استاهلسکی" با نام فرعی "پارابلوم" 17 ماه می 2019 اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

"هلی بری" بازیگر مطرح هالیوود که در مجموعه فیلم های "مردان ایکس" ظاهر شده بود، به پروژه جان ویک 3 اضافه شده و در کنار ریوز بازی می کند.

علاوه بر کیانو ریوز و هلی بری، آنجلیکا هاستن، روبی رز، جیسون مانزوکاس، لاورنس فیشبورن، جیسون کورن، لنس ردیک، رابرت مک شین، استفانی ماکاروا و آشیا کیت دیلون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

نسخه سوم جان ویک یک فیلم اکشن مهیج آمریکایی، به نویسندگی "دریک کولستاد" و کارگردانی "چاد استاهلسکی" است که دنباله‌ای بر فیلم جان ویک ۲ در سال ۲۰۱۷ به‌شمار می‌رود.

هنوز از خط داستانی جان ویک 3 اطلاعاتی در دست نیست اما این فیلم هنوز در حال فیلمبرداری بوده و ممکن بازیگرانی تازه به جمع بازیگرانش اضافه شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جان ویک سینمای هالیوود جان ویک 3 اخبار هالیوود کیانو ریوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس

باشگاه پرسپولیس با پوستر جالبی به استقبال بازی با صنعت نفت رفت...

طرفداری| باشگاه پرسپولیس با تصویر بازیکن جنوبی خود طرحی جالب آماده کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19 امروز (پنج شنبه 30 فروردین) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان صنعت نفت است. سرخ‌پوشان با طرح جالبی به استقبال این بازی رفتند. عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس متولد دزفول خوزستان است و حالا به استان خود برمی‌گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد