Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:43:15 GMT

برخی از مدارس روستایی اسفراین و بجنورد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۶۸۹

برخی از مدارس روستایی اسفراین و بجنورد تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در بخش مرکزی بجنورد مدارس روستاهای لنگر، باغچق، علی آباد، محمد علی پهلوان، آذر سا باقرخان، بابا امان، کلاغ آشیان، ینگه قلعه، برج، کلاته یاور، صندل اباد، حمزانلو، الهوردیخان، خداقلی، میرزا حسن لو، خوش منظر، مرز، کلاته نقی، مهنان، مطرانلو، ارگ، کچرانلو، فیروزه و قره باشلو دایر و سایر مدارس روستایی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقی هجرتی افزود: همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در بخش گرمخان تعطیل است.

وی ادامه داد: مدارس روستاهای قلعه سفید، بیدواز، حسن آباد، اردغان، سرچشمه، درپرچین، سرخ قلعه، کریم آاباد بالا و پایین در شهرستان اسفراین تعطیل است.

کد خبر 4516705

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان شمالی اسفراین بارش برف بجنورد تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال کارکنان بانک‌ها، مراکز نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی یزدان‌پناه در گفت‌وگویی پیرامون تعطیلی مراکز اداری و دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

وی افزود: اگر بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل شوند، این روز را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهیم داد.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: اما تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؛ در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

کد خبر 746514

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟