Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسين عسکری عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن به اتفاق هيأت همراهي متشكل از بي‍ژن اسدی مدیر امورنظارت بر طرح ها و عبدالرضا ولی الهی مدیر ارزیابی طرح هاي اين بانك كه به استان هرمزگان سفر كرده بود، ضمن حضور در شعبه این بانک و دیدار با همکاران، از طرح هاي بزرگ اين استان كه توسط بانك صنعت و معدن تأمين اعتبار شده است، بازديد كرد و از نزديك در جريان پيشرفت فيزيكي اين پروژه ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش صدای ایران اين بانك سه واحد آب شیرین کن در این استان با ظرفیت جمعاً 500 هزار متر مکعب و با اعتبار بیش از 357 میلیون دلار تسهیلات ارزی و یک هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و اشتغالزايي بیش از 200 نفر را تأمین اعتبار نموده است كه فاز اول پروژه آب شيرين كن يكصد هزار متر مكعبي با ظرفيت 20 هزار متر مكعب، همزمان با سفر اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور در آذر ماه سال جاري به بهره برداری رسید و در حال حاضر به شبکه آبرسانی متصل می باشد.
طرح فولاد مادكوش نيز با استفاده از تسهیلات 130 میلیون یورویی این بانک در حال اجرا می باشد كه با ظرفیت تولید سالانه دو و نیم میلیون تن گندله، برای 360 نفر اشتغال ایجاد خواهد كرد.
گفتني است، طرح نيروگاهي توليد انرژي گستر قشم از ديگر طرح هاي مهم اين استان در جزیره قشم است که با راه اندازی این نیروگاه سیکل ترکیبی روزانه 500 مگاوات برق توليد شده و وارد مدار برق سراسري می گردد و در فاز دوم نیز حدود 40 هزار مترمکعب آب شیرین روزانه به شبکه تحویل خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس

هرمزگان-جام جم انلاین-جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت صبا فولاد خلیج فارس برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ با حضور سهامداران، وکیل یا نماینده قانونی آنان برگزار شد.

در این نشست دکتر مهراب برزویی معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رئیس مجمع، دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان دبیر مجمع و همچنین ناظرین مجمع، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مالی و اقتصادی شرکت صبا فولاد خلیج فارس حضور داشتند.

همچنین رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس دیگر حاضرین در این جلسه بودند.

در این نشست گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و گزارش تفسیری مدیریت، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ارائه شد.

تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ، تصویب معاملات موضوع ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت، تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۳ و تفویض اختیار در خصوص تعیین پرداخت حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی به هیأت مدیره، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های قانونی شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و تعیین پاداش هیأت مدیره، دیگر دستورکارهای این جلسه بود.

پایان خبر/

دیگر خبرها

  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس