Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران، به نقل از میلاد لارستان: شهید چمران لارستان قهرمان مسابقات هندبال بانوان منطقه 8 کشور در رده سنی نونهالان شد.   این مسابقات که با حضور سه تیم شهید چمران لارستان، نماینده شیراز و نماینده بوشهر به میزبانی باشگاه شهید چمران لارستان در روز پنجشنبه مورخه ۲۷ دیماه برگزار شد و در نهایت تیم شهید چمران لارستان به مقام قهرمانی رسید و جواز حضور به مرحله نهایی مسابقات کشوری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم های شیراز و بوشهر به ترتیب مقام های دوم وسوم را کسب کردند.

  پ/

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات نوجوانان رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال قهرمانی کشور، باحضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۸ فروردین۱۴۰۳  به میزبانی فدراسیون شطرنج در تهران در حال برگزاری است.   در این مسابقات از خراسان رضوی در رده سنی زیر ۱۸ سال، پرینا اخوان و نازنین فاطمه عصارزاده  و در رده سنی زیر ۱۶ سال ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی حضور دارند.    شطرنج بازان در رده سنی زیر ۱۴ سال هستی شریف مشهدی و  روشا اکبری و رده سنی زیر ۱۲ سال هم آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان پورهستند.    در رده سنی زیر ۱۰ سال نیز  ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی زاده و  اسما حسن پور  و  در رده سنی زیر ۸ سال نیز نگار فروغی، نگین فروغی،  النا جعفری و سارا مفتاحی  حضور  دارند.  برگزیدگان این مسابقات فردا معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار