Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه ۲۹ دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز شنبه 29دی ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام تا تا روز چهارشنبه 10 بهمن ماه است.

متقاضیان ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل درباره انتخاب رشته در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20 رشته/ محل از یک مجموعه و یک نظام آموزشی از میان رشته/شهرهای ارائه شده در سامانه اقدام کنند.

نتایج این دوره نیز نیمه بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو پذیرش بدون آزمون کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، پذیرش حوزه های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان