Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@06:03:48 GMT

صدور ۱۲ میلیون کارت ملی هوشمند در سال۹۸ +جدول

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۰۱۱

صدور ۱۲ میلیون کارت ملی هوشمند در سال۹۸ +جدول

خبرگزاری تسنیم: بررسی عملکرد بودجه نشان میدهد طی سال ۹۶ حدود ۶.۲ میلیون شناسنامه صادر شده که هزینه صدور هر قطعه شناسنامه حدود ۱۷۷ هزار تومان بوده است. کل بودجه لحاظ شده برای صدور شناسنامه در سال ۹۶ حدود ۱۱۰ میلیارد تومان، برای سال ۹۷ حدود ۱۲۸ میلیارد تومان و برای سال ۹۸ حدود ۲۶۲ میلیارد تومان است.

همچنین بر اساس لایحه بودجه سال آینده حدود ۱۲ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی با اعتبار ۲۲۸ میلیارد تومانی توسط سازمان ثبت احوال کشور صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال جاری نیز حدود ۱۵.۸ میلیون قطعه کارت ملی هوشمند با اعتبار ۲۹۳ میلیارد تومان صادر خواهد شد. گفتنی است، در شش ماهه نخست سال جاری حدود ۶ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده است. هزینه صدور هر قطعه کارت ملی هوشمند و شناسنامه درجدول زیر مشخص شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند سازمان ثبت احوال لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه

شناسنامه یکی از اسناد هویتی برای تمامی افراد محسوب می‌شود. چرا که یکی از مهمترین مدارک برای پیمودن مسیر‌های مختلف زندگی مانند تحصیل، شغل و یا ازدواج بسیار حائز اهمیت است و در صورت نداشتن آن افراد با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. اما برخی از فرزندان مادر ایرانی هستند که به صورت قانونی در کشور ساکن هستند، اما فرزندان آنها از داشتن شناسنامه محروم هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام عرض ادب من فرزند مادر ایرانی هستم. مدت ۳ سال است که برای دریافت شناسنامه در اداره اتباع استان البرز تشکیل پرونده دادم.اما هر زمان پیگیری کردیم به نتیجه نرسیدیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • زنجیره ارزش فرش دستباف در کردستان ایجاد می‌شود
  • صدور شناسنامه هوشمند شد
  • اسم پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟
  • کدملی فقط در کارت ملی درج می‌شود
  • امکان تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه فراهم می شود
  • اسم پدر و مادر از کارت ملی حذف می‌شود؟
  • طرح جدید صدور شناسنامه در کدام استان‌ها اجرا می‌شود؟
  • اجرای آزمایشی طرح متمرکزسازی چاپ و صدور شناسنامه در ۵ استان