Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بوریس جانسون، وزیر خارجه پیشین انگلیس به ترزا می، نخست‌وزیر این کشور توصیه کرد بار دیگر با مقامات اتحادیه اروپا درباره توافق برکسیت مذاکره کند.

پارلمان انگلیس سرانجام ۱۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی (۲۵ دی ماه) طرح نخست وزیر این کشور برای نحوه خروج از اتحادیه اروپا را با ۴۳۲ رأی مخالف در برابر ۲۰۲ رأی موافق رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بزرگترین شکست ترزا می در طول دوران نخست‌وزیری‌اش است. قرار بود انگلیس در تاریخ ۲۹ مارس رسما از اتحادیه اروپا جدا شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه مجارستان اعلام کرد که بوداپست هیچ قصدی برای قطع تماس‌های رده بالا با مسکو ندارد.

وزیر خارجه مجارستان در مصاحبه‌ای تاکید کرد: این مساله روشن است و ناگفته نماند که ما با رهبران روسیه در تماس هستیم. من خودم با همکارانم، وزیر امور خارجه، معاون نخست وزیر در امور انرژی معاون نخست وزیر در صنعت و تجارت در تماس هستم.

سیارتو افزود که مجارستان بر این باور است که کانال‌های ارتباطی با روسیه باید باز نگه داشته شوند، زیرا اگر کانال‌های ارتباطی را قطع کنیم، شانس صلح در آینده را کاهش می‌یابد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین پیشتر با بی‌دلیل خواندن نگرانی‌های اخیر ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان تاکید کرد که روسیه برای کشورهایی غیرمتخاصم هیچ خطری ندارد.

پسکوف در واکنش به اظهارات اوربان که گفته است «مجارستان تمایلی به داشتن مرز مشترک با روسیه ندارد»، تصریح کرد: درباره همه موضوعات با اوربان موافق نیستیم اما خلاف آنچه مقامات اتحادیه اروپا همواره می‌گویند، روسیه برای کشورهایی که خصومتی با مسکو نداشته و به‌دنبال تبدیل شدن به ماهیتی ضدروسی نیستند، تهدیدی محسوب نمی‌شود. در نتیجه نگرانی‌هایی که دراین‌باره مطرح شده، بی‌اساس است.

کد خبر 6063797

دیگر خبرها

  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • مادرید: اتحادیه اروپا یا ناتو برای یک جنگ فرضی آماده نمی‌شوند
  • ۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه