Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@14:13:12 GMT

کشف محموله قاچاق دام به ارزش ۲ میلیارد درکرج

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۰۵۶

کشف محموله قاچاق دام به ارزش ۲ میلیارد درکرج

به گزارش ایسکانیوز ، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در پی وصول اخبار متعدد در رابطه با انتقال دام از استان‌های مرکزی به غرب کشور به منظور انتقال به کشور‌های همسایه، نظارت‌های پلیس نیز شدید‌تر شده است.

وی گفت: اخیرا دو محموله جمعا به تعداد ۱۴۲ راس دام سبک به ارزش بالغ بر دو میلیارد ریال از متهمین فعال در این حوزه کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز افزود: این دام‌ها بدون مجوز دامپزشکی در حال عبور از محور‌های مواصلاتی استان بوده که توسط پلیس متوقف و پرونده آن‌ها در شعبه ۷ تعزیرات حکومتی کرج مطرح رسیدگی است.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 قاچاق دام کشف محموله قاچاق دام علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قاچاق دام کشف محموله قاچاق دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرند به پرونده قاچاق ۷۳ هزار و ۴۵۵ لیتر نفت سفید یارانه‌ای به ارزش چهار میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه با بررسی پرونده و جوابیه اداره استاندارد و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ممانعت یک ساله از فعالیت شرکت، متخلف را با احتساب بهای مال از دست رفته به پرداخت ۳۸ میلیارد و۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حضرتی، شعبه همچنین مدیر عامل شرکت را به پرداخت هشت میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال جریمه و در مجموع متهمان را به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: با گزارش گمرک منطقه آزاد ارس-جلفا پیرامون تخلف یک شرکت برای قاچاق نفت سفید، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6084014

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان