Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور 13 میلیون و 850 هزار نفر بیمه شده اصلی و 3 میلیون 165 هزار نفر مستمری‌بگیر، بازنشسته و از کارافتاده دارد. 

تعداد بیمه سدگان سازمان تأمین اجتماعی با احتساب خانواده‌هایشان به 42 میلیون نفر می‌رسد که از خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس مصوبه دولت مقرر شد به بازنشستگان و بیمه‌شدگان این سازمان که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند بسته حمایتی به ارزش 200 هزار تومان پرداخت شود و تاپایان سال این افراد 600 هزار تومان بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

 از 3 میلیون و 165 هزار نفر مستمری‌بگیر، بارنشسته، بازمانده و ازکار افتاده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی 2 میلیون 600 هزار نفر مشمول بسته های حمایتی می‌شوند که ماه گذشته بسته‌های حمایتی را دریافت کردند.

12 میلیون و 800 هزار نفر بیمه شده کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند

از سوی دیگر بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی 13 میلیون و 850 هزار نفر هستند که حدود 12 میلیون و 800 هزار نفر از آنها کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند.

در ضمن به هر خانواده یک بسته حمایتی ارائه داده می‌شود بعنوان مثال اگر در خانواده 3 نفر مشغول به کار باشند و هر کدام کمتر از 3 میلیون تومان درآمد داشته باشند به یک نفر از آنها این بسته داده می‌شود و این بسته حمایتی تنها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: ازفردا نخستین بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی به ارزش 200 هزار تومان با هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همینطور سازمان تأمین اجتماعی به حسابشان واریز می‌شود.

بیمه شدگان می‌توانند با این مبلغ از فروشگاه‌های ذنجیره‌ای کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت درآمد پوشش خانواده معاون وزارت تعاون کار و رفاه پوشش حقوق درآمد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر اسدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۰ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی درباره برگزاری این آزمون گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام سازمان تأمین اجتماعی در خواهند آمد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: در این آزمون یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت کرده‌اند.

اسدی در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این آزمون روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان یادآور شد: ساعت ۷.۳۰ درب‌های محل آزمون برای شرکت کنندگان باز گردیده و رأس ساعت ۹ صبح آزمون برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در دانشکده فنی مهندسی، دانشکده علوم انسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران برگزار می‌شود.

کد خبر 6081394

دیگر خبرها

  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری