Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایده انتقال شیک به لندن در همان مراحل اولیه با مخالفت مسئولان رم روبرو شده است.

طرفداری- در نقل و انتقالات ژانویه، هیچ بازیکنی از رم به اندازه پاتریک شیک مورد توجه تیم های دیگر نبوده است اما جالوروسی قاطعانه هیچ برنامه ای برای فروش او ندارد. اخیرا تاتنهام امکان انتقال شیک به لندن را جویا شده اما با پاسخ منفی مونچی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونچی که پس اضافه شدن به کادر مدیریتی رم، بسیاری از ستاره های این تیم را به فروش رساند، به نظر می رسد روی بازیکنانی که خودش به ترکیب جالوروسی اضافه کرده، حساس است و دیگر نمی خواهد رم به عنوان باشگاهی فروشنده در نقل و انتقالات شناخته شود. در همین راستا به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ تاتنهام با پاسخ منفی رم برای انتقال پاتریک شیک روبرو شده است. تیم لندنی پس از مصدومیت سنگین هری کین باید چند هفته ای بدون ستاره اش به میدان برود و پوچتینو به خرید یک مهاجم جدید اصرار دارد. یکی از گزینه های آنها پاتریک شیک است. مسئولان رم به اطلاع تاتنهام رسانده اند که هیچ تمایلی به فروش شیک ندارند چراکه آنها هنوز به شکوفا شدن و درخشش این مهاجم اهل جمهوری چک در پایتخت ایتالیا اعتقاد دارند. شیک با 42 میلیون یورو، گرانترین خرید تاریخ رم محسوب می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن قطار در کانادا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش تصویری خبرگزاری رویترز، ویدیوی ضبط شده توسط یک راننده در لندن واقع در استان انتاریو کانادا لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک قطار در حالی که چندین واگن آن آتش گرفته، یکشنبه شب در حال عبور از منطقه مرکز شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کالین شول Colin Shewell رئیس اداره آتش نشانی لندن در گفتگو با سرویس خبری سی بی سی CBC کانادا اعلام کرد هیچکس در این حادثه آسیبی ندید و آتش سوزی ظرف یک ساعت و ۲۰ دقیقه خاموش شد.

مقامات در حال تحقیق درباره علت این حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • (ویدئو) آتش سوزی در میخانه تاریخی لندن
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • پاتریک کلایورت و انتخاب های دوگزینه ای از میان بازیکنان سابق رئال مادرید و بارسلونا / فیلم
  • کاهش شدید فروش خودرو در اروپا