Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کارکنان دانشکده گارد ساحلی آمریکا با افزایش بحران در صحنه سیاسی به خاطر تعطیلی دولت و دریافت نکردن حقوق محتاج به کمک خیریه‌ها شدند.

گروه‌های غیرانتفاعی مرتبط با گارد ساحلی فروشگاه موقت مواد غذایی را در آکادمی گارد ساحلی برای کمک به کارکنان آن که به خاطر تعطیلی دولت دچار مشکل شدند، به راه انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۱۶۰ نفر از مجموع ۲۶۰ کارمند آکادمی نیولندن در ایالت کنتاتکی به مرخصی فرستاده شدند. بقیه این افراد از جمله پرسنل دانشکده و گارد ساحلی در حال کار بدون دریافت حقوق هستند.

تاد آلن، یکی از افسران آمریکایی روز پنجشنبه گفت که تعطیلی به انگیزه و آمادگی افراد آسیب زده است.

وی گفت: «گارد ساحلی یکی از پنج نیروی مسلح آمریکا است، اما به لحاظ پرداخت‌ها به نسبت دیگر اعضای ارتش در رتبه پایین تری قرار گرفته است و مانند بقیه نیست.»

تاد آلن گفت: «با این که این نیرو‌ها اینجا هستند تا از کشور ما دفاع کنند، با رفتار تندی روبرو می‌شوند، بدون حقوق کار می‌کنند و در حال انجام وظیفه خود برای دفاع از کشور هستند و من فکر می‌کنم نباید اجازه دهیم که این روند بیش از این ادامه یابد.»

آلن افزود: «من فکر می‌کنم برای اعضای گارد ساحلی و خانواده‌های آن‌ها و افراد دیگر، درک این مسئله بسیار سخت است. به نظر نمی‌رسد که هیچ دلیلی وجود داشته باشد. آن‌ها در حال انجام وظیفه خود در قبال کشور هستند و به خاطر کارشان حمایت نمی‌شوند. این در نهایت در حال ضربه زدن به انگیزه و آمادگی است و رهبران ما لازم است واقعا این مسئله را درک کنند.»

لوران لالین یکی از افسران گفت: «ما می‌دانیم به خاطر تعطیلی دولت نیرو‌ها نیازمند شدند و جامعه پا پیش گذاشت. روز شنبه، انجمن افسران ارشد یک تماس تلفنی از یکی از خیریه‌ها دریافت کرد که گفته بود مواد غذایی می‌توانند برای ما بیاورند. ما فکر کردیم کجا این مواد غذایی را قرار دهیم و چرا به اینجا نیاوریم. به همین جهت یک فروشگاه موقت را در اینجا دایر کردیم تا همه بتوانند بیایند و هر آنچه را که نیاز دارند ببرند. ما از روز دوشنبه که این فروشگاه موقتی را دایر کردیم، باید بگویم که شاید هزار خانواده به اینجا آمدند. ما به خاطر کمک‌های همه تشکر می‌کنیم.»

تروی کاستینرا یکی از کارکنان گارد ساحلی که به مرخصی فرستاده شده گفت: «این مانند کاهش فاجعه است، اما شما می‌دانید خانواده‌ها در حال کمک به خانواده‌ها هستند، گاردساحلی در حال کمک به گارد ساحلی است. افراد بسیاری باور به انسانیت را از دست دادند، اما شما در اینجا انسانیت را می‌بینید. ما تشکر می‌کنیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا تعطیلی دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه خیلی از املاک در استان موقوفه هستند، گفت: یکی از مشکلات مردم در این زمینه پرداخت پذیره است.

او افزود: پذیره های مختلفی که در قالب قانون و دستورالعمل ها ابلاغ شده مشکلاتی را برای مردم و متصرفان املاک ایجاده کرده بود که هم اداره کل ثبت استان و اوقاف طی مرقومه ای به سازمان اوقاف اعلام کردیم و در کمیسیون املاک استان مصوب شد تا پذیره هایی که در بحث انعقاد قرارداد برای بازپرداخت حقوق موقوفات دارند معاف شوند.

بگفته حجت الاسلام حیدری، در نیمه دوم اسفند پارسال این مصوبه ابلاغ شده و هم اکنون کلیه مردم از تمام پرداخت پذیره ها معاف هستند که البته این شامل پذیره های تجاری نمی شود.

وی با بیان اینکه این معافیت تنها برای استان مازندران لحاظ شده است، از مردم استان خواست هرچه سریعتر برای سند دار کردن املاک خود از این معافیت استفاده کنند و تنها چیزی که از مردم دریافت می شود اجاره است و پذیره های اولیه، انتقال و تجمیعی معاف شده است.

مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: حدود ۱۵ هزار موقوفه و حدود ۲۱۵ هزار رقبه در استان مازندران وجود دارند که از این تعداد ۱۷۰ هزار موقوفه شامل درآمد می شوند و مشمول قانون پذیره هستند.

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • دستگیری ادمین کانال «گارد جاویدان»
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • کمک فوری برای نجات جان یک مادر سرطانی
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران