Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران و معاون وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از فراهم شدن قابلیت ارائه تماس و اینترنت روی گوشی‌های تلفن همراه از ماهواره‌های مخابراتی باندپهن خبر داد.

براری در توییتر نوشت:

به زودی شاهد ماهواره‌های مخابراتی باند پهن هستیم که قابلیت ارائه تماس و اینترنت روی گوشی‌های هوشمند را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خدمات قابلیت رقابت با خدمات سیار را دارند و به عبارتی رقابت اپراتورهای ماهواره‌ای و سیار شکل خواهند گرفت. امیدوارم اپراتورهای مخابراتی این رقیب آینده را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: شارژ مجدد کارت‌های اعتباری تلفن همگانی میسر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ارتباطات فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین ۲۲ هزار و ۳۱۵ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با هدف پاسخگویی حداکثری به گردشگران و همشهریان تعداد کارشناسان پاسخگو به صورت موقت افزایش یافت تا بتوانیم در ارائه خدمت‌رسانی صف انتظار را به حداقل زمان ممکن برسانیم.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده جمیع پیام‌های دریافتی در این مرکز در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است که این موضوع مبین اعتماد شهروندان و گردشگران در این ایام به مرکز ارتباطات مردمی است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اینکه شهروندان و گردشگران کارشناسان مرکز ۱۳۷ را به عنوان یک مشاور امین برای خود تلقی می‌کنند را نکته‌ای مثبت تلقی و برای آینده نیز باید به‌گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا بهترین پاسخگویی و پیگیری را به عنوان نماینده مردم داشته باشیم و با سرعتی بیش از پیش برای رضایت مردم حرکت کنیم.

قاسمی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد تماس گردشگران ۴۹۹۴ تماس بوده که در سال جاری این آمار با رشد قابل توجه به ۶۵۹۲ تماس رسیده است.

وی از گردشگران خواست در صورت دسترسی به تلفن همراه هوشمند و اینترنت به نرم‌افزار «اصفهان من» مراجعه و یا با برقراری تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ آخرین اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه‌های مختلف همچون اقامت، گردشگری، مراکز بهداشتی و حمل‌ونقل را دریافت کنند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین ۲۲ هزار و ۳۱۵ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.

وی تصریح کرد: هدف ما در شهرداری اصفهان و اداره ارتباطات مردمی بر این است تا گردشگران نوروزی بهترین خاطرات را در اصفهان در ذهن خود ثبت و ضمن پاسخگویی به سوالات آنان پیگیر مطالبات مرتبط با شهرداری آنها نیز خواهیم بود.

کد خبر 739772

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟