Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی‌اصغر مدیرروستا، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران، درباره آخرین وضعیت تیم ملی و بازی آخر این تیم مقابل عراق به خبرنگار برنا گفت: به نظر من در بازی عراق، بازیکنان ما یک فوتبال احساسی را به نمایش گذاشتند تا یک فوتبال منطقی، البته دو تیم احساسی بودند و در زمین بیشتر جنگ فیزیکی بود تا جنگ تاکتیکی و به هر حال ما به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بازی ملی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل عمان اظهار داشت: ما در این بازی‌ها به دنبال قهرمانی هستیم و تیمی که قهرمانی می‌خواهد نباید برایش فرق کند مقابل چه تیمی بازی می‌کند. بی‌شک در حال حاضر عمانی‌ها هستند که به‌دنبال دور کردن استرس بازی مقابل تیم ما از خودشان هستند، البته این بدان معنا نیست که ما حریف را دست‌کم بگیریم. ما باید ضمن احترام به حریف که تا این مرحله بالا آمده با تمام قدرت در زمین حاضر شویم و اتفاقا بردن تیم‌هایی که خود را در آن بازی از پیش برنده بدانیم بسیار سخت است.

مهاجم اسبق تیم ملی ادامه داد: از این مرحله به بعد نقش آنالیز حریف بسیار مهمتر است و من مطمئن هستم با آنالیز خوبی که کادر فنی انجام خواهد داد، ما می‌توانیم عمان را با اقتدار از پیش رو برداریم چراکه ما تیم برتر آسیا هستیم.

وی درباره حریفان بعدی تیم ملی در بازی‌های آینده نیز عنوان کرد: اصولا تیم‌های غرب آسیا مثل عربستان به دلیل حواشی و جنگ روانی که درون زمین ایجاد می‌کنند، حریفان سرسخت‌تری نسبت به تیم‌های شرق آسیا هستند و من فکر می‌کنم در این دوره با توجه به قرعه‌ای که جلوی ما هست بتوانیم بسیار راحت به فینال برویم و به امید خدا قهرمان شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا جام ملتهای آسیا مهاجم سابق تیم ملی پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت