Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:57:34 GMT

عمان تمرین پنالتی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۵۹۶

عمان تمرین پنالتی کرد

تیم‌ ‌ملی فوتبال عمان قبل از دیدار حساس برابر ایران تمرین پنالتی کرد که این نشان می‌دهد که آنها به دنبال کسب تساوی و بازی دفاعی هستند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الاخبار، عمان یکی از تیم‌هایی است که توانست جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد. عمان با هدایت فربیک هلندی از سه بازی خود دو شکست و یک پیروزی به دست آورد و به عنوان تیم سوم حریف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیم فربیک، سرمربی هلندی عمان بدون استراحت به بازیکنان آنها را آماده دیدار برابر ایران می‌کند. روزنامه الاخبار نوشت که سرمربی عمان در تمرین اخیر با همه بازیکنان تمرین پنالتی زدن انجام داد، چرا که احتمال دارد این بازی به ضربات پنالتی هم کشیده شود.

به نوشته این روزنامه سرمربی عمان در تمرین اخیر تیمش به بازیکنان توصیه کرد که برای پیروز شدن برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیاز به سرعت دادن به بازی و پاسکاری ها بادقت و سریع دارند. او همچنین روی ضربات شروع مجدد و ارسال کرنرها و ضربات آزاد حساب ویژه‌ای باز کرده است.

انتهای پیام

مترجم: پیام کریمی

دبیر خبر: یوسف اکبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عمان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید