Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@15:26:13 GMT

بوفون: یوونتوس مدعی فتح لیگ قهرمانان است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۶۰۲

بوفون: یوونتوس مدعی فتح لیگ قهرمانان است

جانلوییجی بوفون می‌گوید یوونتوس یکی از بهترین تیم‌های اروپا است و همچنین حضور در پاری سن ژرمن را نسبت به یوونتوس کاملاً متفاوت می‌داند.

به گزارش مشرق، پس از هفده سال، جانلوییجی بوفون در سن چهل سالگی یوونتوس را ترک کرد و به پاریسن ژرمن پیوست. به گزارش گل ایتالیا، بوفون امروز مصاحبه‌ای با مارکا انجام داد:

پاری سن ژرمن تیمی کاملاً متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک تجربه جدید است و اشتیاق زیادی به من می‌دهد. خوشحالم و همچنین فرصت پیشرفت به عنوان یک بازیکن و یک انسان را دارا هستم. امر یادگیری خیلی پیچیده نیست. قبلاً در یوونتوس به یک شیوه کار می‌کردم و آن شیوه در به وجود آمدن خود فعلی ام، اساسی بود. پاری سن ژرمن اهداف بزرگی دارد اما من در اینجا به شیوه متفاوتی زندگی می‌کنم. زندگی در پاریس و فرانسه با ایتالیا متفاوت است و این یعنی برای رسیدن به یک هدف، فقط یک شیوه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر بوفون درباره بازگشت به تیم ملی ایتالیا

تاریخ پاری سن ژرمن همانند تاریخ یوونتوس، رئال مادرید یا دیگر تیم‌های بزرگ تاریخ نیست اما آن‌ها پس از تیم‌هایی چون یووه، رئال مادرید و بارسلونا قرار می‌گیرند و این اهمیت دارد. گذشته مهم است اما حال و آینده مهم‌تر است. پاری سن ژرمن در حال ساختن پایه‌هایی برای آینده‌ای درخشان است. نیمار می‌تواند در جهان شماره یک شود. از نظر فنی، نیمار بازیکنی فوق العاده است و از دیدن چنین بازیکنانی لذت می برم. در پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگ دیگری چون ام باپه هم هستند. ام باپه یک پدیده فوق العاده در سطح نیمار است و آن‌ها برای یکدیگر ساخته شده اند. در ده سال آینده، توپ طلا می‌تواند به این دو بازیکن برسد.

یوونتوس خیلی قوی است و در پنج سال گذشته آن‌ها در سطح مدعیان اروپا بوده اند و امسال، شانس بیشتری دارند چون از یک بازیکن فوق العاده بهره می‌برند. آن‌ها از نظر سطح تیمی، بهترین هستند. رونالدو به تیمی با ساختاری قوی پیوسته است و می‌توان گفت که رونالدو، آخرین تکه تکمیل پازل یوونتوس است. رونالدو به یوونتوس آمد و من تیم را ترک کردم. هم بازی شدن با بازیکنی چون رونالدو مطمئننا لذت بخش است اما من هم اکنون در پاری سن ژرمن با بازیکنانی چون تیاگو سیلوا، وراتی، نیمار و ام باپه هم بازی هستم و بازی در کنار بازیکنان بزرگ، باعث خوشحالی من است. یوونتوس امسال مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان است و در سطح رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی هستند. در لیگ قهرمانان، هیچ تیمی نمی‌تواند از قهرمانی مطمئن باشد بلکه جزییات کار، تفاوت‌ها را میان تیم‌های بزرگ اروپا رقم می‌زند.

منبع: طرفداری

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی پاریسن ژرمن دروازه بان فوتبال گلر لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد

بازگشت تونی کروس به تیم ملی فوتبال آلمان به کلی این تیم را تغییر داده است.

کروس بعد از شکست تیم ملی فوتبال آلمان برابر انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت، اما اصرار ناگلزمن سرمربی کنونی ژرمن‌ها باعث شد تا کروس از تصمیم خود صرف نظر کند و به تیم ملی برگردد.

بازگشت این هافبک ۳۴ ساله و محبوب به ترکیب ژرمن‌ها باعث شده تا حال این تیم به کلی خوب شود و آلمان دوباره به یک تیم مدعی و بزرگ تبدیل شود.

تیم ملی فوتبال آلمان در دومین بازی بزرگ دوستانه خود به درخشش تونی کروس به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان ناگلزمن در دیداری دوستانه به مصاف هلند رفتند و موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کنند تا هواداران خود را قبل از آغاز یورو ۲۰۲۴ کاملا امیدوار کنند. ژرمن‌ها پیش از این هم در دیداری دوستانه با دو گل فرانسه، فینالیست دو دوره اخیر جام جهانی را شکست دادند.

تونی کروس در هر دو بازی موفق به دادن پاس گل شد.

نکته بسیار مهم درباره تیم ملی فوتبال آلمان و تونی کروس اینکه آلمان در ۱۰ بازی خود قبل از بازگشت تونی کروس تنها ۲ بار به پیروزی دست پیدا کرده بود، اما در دو بازی بعد از بازگشت این بازیکن که برابر هلند و فرانسه بوده به پیروزی رسیده و این ارزش بالای این بازیکن سرشناس و محبوب را نشان می‌دهد.

آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است و با این پیروزی‌های بزرگی که تیم ناگلزمن به دست می‌آورد هواداران خود را بسیار امیدوار به قهرمانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • پلی به گذشته - گل چیپ فرانچسکو توتی به جانلوییجی بوفون در دیدار رم و پارما (28 مارس 1998) / فیلم
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد