Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@06:31:59 GMT

ایران نقش سازنده‌ای در منطقه ایفا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۶۹۱

ایران نقش سازنده‌ای در منطقه ایفا می‌کند

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، "آنتونیو گوترش" دبیر کل سازمان  ملل روز جمعه در نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره فعالیت های موشکی ایران، تاکید کرد که ایران کشوری است که به شدت اهمیت دارد.

دبیر کل سازمان ملل افزود: در شرایطی که در منطقه خاورمیانه و در یمن و سوریه مواجه هستیم، ایران نقش سازنده ای ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمهوری اسلامی ایران به دفعات تصریح کرده که برنامه موشکی آن کاملا دفاعی بوده است.

همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان نهاد تخصصی سازمان ملل متحد که ناظر بر اجرای ابعاد فنی و هسته‌ای برجام است، در تمامی گزارش‌های خود از صلح‌آمیز بودن تمامی فعالیت‌های ایران و عدم انحراف آن‌ها به سوی اهداف غیرمسالمت‌آمیز تأکید کرده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند

به گزارش قدس آنلاین، "میخائیل اولیانوف" نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از بازگشت بازرسان آژانس به تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

اولیانوف در پیامی در کانال شخصی تلگرامی خود نوشت: بازرسان آژانس که به دلیل تنش‌ها در منطقه، به طور موقت از حضور در تاسیسات هسته‌ای ایران منع شده بودند، برای انجام وظایف خود در آنجا بازگشته‌اند.

تنش‌ها در منطقه در چند روز اخیر به دنبال پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق افزایش یافته بود.

ایران، شامگاه شنبه، طی عملیات "وعده صادق" صدها موشک و پهپاد را به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

"رافائل گروسی" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره متوقف شدن فعالیت بازرسان آژانس گفته بود: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • حمایت قاطع سیدمحمد خاتمی از حمله پهپادی_موشکی سپاه به اسرائیل
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل
  • گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
  • رایزنی وزیر امور خارجه کشورمان با دبیر کل سازمان ملل
  • قدردانی دبیر کل سازمان همکاری شانگهای از ایران برای تحقق صلح امنیت در منطقه
  • نشست شورای امنیت درباره حملات موشکی به رژیم صهیونیستی