Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش ۳۰ هزار میلیاردی بودجه دفاعی در سال ۹۸ خبر داد.به گزارش بلاغ،ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل‌کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی افزایش بودجه بخش دفاعی در بودجه  سال آینده کل کشور گفت:دولت لایحه بودجه سال آینده را با دو سقف 407 و 447 هزار میلیارد تومانی به مجلس ارائه کرده بود که کمیسیون تلفیق سقف 447 هزار میلیارد تومانی را مصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نسبت به سقف 407 هزار میلیارد تومانی حدود 40 هزار میلیارد تومان به سقف بودجه اضافه شده است، ادامه داد: نمایندگان پیشنهاد کرده‌اند از این 40 هزار میلیارد تومان 20 هزار میلیارد تومان به بخش دفاعی کشور اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم دامغان تصریح کرد:اگر این 20 هزار میلیارد نیز به بخش دفاعی اختصاص داده شود بازهم برای تقویت این بخش 10 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم که پیشنهاد شده این میزان کسری بودجه از فروش حامل‌های انرژی تامین شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور با بیان اینکه باید در سال 98 حداقل هزار میلیارد تومان به نیروی انتظامی برای حراست از مرزها پرداخت شود، اظهار داشت:با توجه به اینکه بخشی از خاک افغانستان به ویژه 90 درصد از روستاهای  این کشور در دست دولت این کشور نیست و زمزمه‌های از حضور عناصر داعش  و افراطی در این میان شنیده می‌شود، باید سال آینده برای حراست از مرزها بودجه لازم در نظر گرفته شود.

حسن‌بیگی تصریح کرد:از سوی دیگر آمریکایی‌ها به منافقین برای انجام اقدامات خرابکارانه در کشورمان دل بسته‌اند که برای مقابله با این گروهک تروریستی نیز باید تدابیر ویژه‌ای در مرزها بیندیشیم که نیاز بودجه کافی است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳

در بودجه ۱۴۰۳ کل کشور منابع درآمدی از محل ارتباطات و فناوری اطلاعات تعیین و اعلام شده است. 

بر اساس جدول بودجه کل کشور در سال جاری قیمت هر پیامک در سال جدید ۴ تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود که افزایش ۴تومانی قیمت پیامک برای دولت ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

در بخش دیگری از قانون بودجه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شده است تا دولت بابت حقوق ورودی واردات تلفن‌های همراه خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • داور سرشناس فوتبال ایران؛ به من پیشنهاد چند میلیاردی داده شد
  • عوارض خروج از کشور در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی
  • خبردار به احترام تیم 50 میلیاردی لیگ برتر!
  • بودجه ۶۰۷ میلیاردی کمیته المپیک در سال سفر به پاریس/ ۳۱۶ میلیارد برای پارا
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک