Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@08:28:41 GMT

حربه‌های کارلوس مقابل بزرگان قاره

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۷۵۱

حربه‌های کارلوس مقابل بزرگان قاره

به گزارش دنیای ورزش تورنتو؛ بعد از بازی عراق، پیش از ترک میکس زون ورزشگاه بازیکنان تیم ملی همه با روحیه درباره آینده حرف می زنند. این شبیه به چیزی نیست که بعضی از مردم فکر می کنند. بعد از تساوی مقابل عراق بعضی از هواداران نگران شدند. یکی مثل مهدوی کیا هم به کی روش و بازیکنان کنایه زد. اما فارغ از اینها، بازیکنان تیم‌ملی با روحیه درباره آینده و این جام حرف می‌زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امید ابراهیمی بگیرید تا سردار و مهدی طارمی و دیگر بازیکنان. از مرتضی پورعلی گنجی که سوال کردیم گفت اتفاقا تیم بد بازی نکرد. او تاکید داشت شرایط تیم خوب است.
کی‌روش در بازی عراق کاری کرد که دوباره همه گیج شدند. او باز هم دستش را رو نکرد. تصمیم گرفت در ترکیب تیمش دست ببرد تا واقعا همه را گیج کند. کی روش از اول جام حتی خبرنگاران ایرانی را هم گیج کرده است، به شکلی که حالا کسی واقعا نمی تواند بفهمد او چه ترکیبی را داخل زمین می فرستد. مثلا طارمی، اشکان و ترابی در دیدار عراق روی نیمکت بودند. حتی مرتضی پورعلی‌گنجی هم بیرون نشست. حضور روزبه چشمی در خط هافبک هم از آن تغییرات ناگهانی بود. بنابراین کسی نمی تواند بفهمد واقعا در سر کی روش چه می گذرد. او دستش را رو نکرده و برای مربیان دیگر، این مسئله یک ابهام بزرگ است. کی روش بارها و بارها در این جام تاکید کرد 23 بازیکن دارد که هر کدام می توانند بازی کنند. وقتی از طارمی هم در این باره سوال کردیم اینطور جواب داد: «باور کنید ما اینجا بازیکن فیکس و ذخیره نداریم. همه در یک لول هستیم و به خاطر همین کی روش هرکس را بازی دهد فرقی ندارد.» حالا شاید از اینجا به بعد جام کی روش کمی دستش را رو کند و کم کم مهره هایی را بازی دهد که بیشتر روی حضورشان در ترکیب ایران نظر دارد. البته شاید در بازی عمان هم او دوباره تغییرات داشته باشد ولی از آن بازی به بعد-در صورت صعود-ترکیب اصلی‌اش را روانه زمین کند. تا اینجای جام فعلا ایران و ترکیبش برای همه ناشناخته مانده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارلوس کی روش جام ملتها جام ملتهای 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار است این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی از ساعت 11 صبح آغاز شود و دو تیم رسانه ورزش و یاران آب پرور در دیداری نمادین برای بزرگداشت هفتمین سالگرد آسمانی شدن آب‌پرور که از اهالی قدیمی و صاحب نام رسانه است، به مصاف هم بروند.

گفته می‌شود پرویز برومند، محمود خوراکچی، امیر حسین صادقی، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور ، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فر، مجتبی شیری، جواد منافی، رضارضایی منش، اردلان آشتیانی، رضا شاهرودی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، کریم باقری، هاشم بیک زاده، حمید استیلی، سیروس دین‌محمدی، احمد تقوی، سهراب انتظاری، رسول خطیبی، علی لطیفی، علی موسوی، محسن گروسی، اصغر مدیرروستا، ادموند بزیک  و علی دایی نام‌هایی هستند که روز آینده قرار است در کمپ تیم ملی دور هم جمع شوند و دیداری دوستانه با یاران فردوسی پور برگزار کنند؛ گردهمایی‌ای که حتی با حضور نیمی از این ستاره‌های سابق فوتبال ایران هم می‌تواند روزی به یادماندنی را در مرکز ملی فوتبال رقم بزند.

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • رکوردداران MVP در NBA/ جوکر در تعقیب بزرگان و تاریخسازی!