Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:35:14 GMT

راه ارتباطی 30 روستای آذربایجان غربی بسته است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۷۹۳

راه ارتباطی 30 روستای آذربایجان غربی بسته است

ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 27 روستا از این تعداد در شهرستان ارومیه قرار دارد، افزود: کولاک در محور تکاب – ایرانخواه نیز ادامه دارد اما راهداران این محور را با برف روبی مداوم باز نگاه داشته اند.
وی اضافه کرد: طی 2 روز گذشته بارش برف و کولاک شدید شهرستان های مختلف آذربایجان غربی را فراگرفته است اما راهداران در طول این مدت در جاده ها حضور داشتند و علاوه بر کمک به مسافران، برای باز نگه داشتن راه ها نیز اهتمام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: در شرایط کنونی سرمای شدید هوا موجب لغزندگی جاده ها شده است و مردم علاوه بر اجتناب از سفرهای غیرضروری باید در صورت لزوم، ابزار و وسایل ایمنی را به همراه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.
به گزارش ایرنا، 520 دستگاه انواع خودرو راهداری در 68 راهدارخانه ثابت و سیار استان در محورهای ارتباطی و گردنه های برفگیر استان مستقر است.
امسال 19 دستگاه مکانیزه نمک پاش در 31 راهدارخانه ثابت استان نیز مستقر شده و با تلاش نیروهای راهداری مصالح مورد نیاز شامل شن و ماسه و نمک برای پخش در جاده ها و جلوگیری از یخبندان در محورهای ارتباطی به پایگاه های ثابت انتقال یافته است.
بارش برف طی 2 روز گذشته شمال و جنوب آذربایجان غربی را در بر گرفت.
8137/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی بارش برف خودرو راهداری و حمل و نقل جاده مسافران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  ایوب کنگری گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ‌های خطرناک جاده سیه رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا است که با تخصیص اعتبار، ۲ پیچ ۹۰ درجه سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله‌های بتنی ۶ متری، تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر بطول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس، مقرر شده، عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می‌باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

دیگر خبرها

  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳