Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:27:26 GMT

نتایج دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۹۱۹

‍‍‍‍‍‍

بایرن مونیخ و ختافه در لیگ های باشگاهی بوندس لیگا و لالیگا به پیروزی دست یافتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در نخستین بازی هفته هجدهم رقابتهای بوندسلیگای آلمان، دیشب تیم رده دومی بایرن مونیخ با نتیجه 3 به 1 در زمین هوفنهایم به برتری رسید و 39 امتیازی شد.
لئون گورتِزکا دو گل و رابرت لواندوفسکی یک گل برای بایرن به ثمر رساندند و تک گل هوفن هایم را شولتز وارد دروازه نویر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بازیهای امروز، بایرلورکوزن با مونشن گلادباخ، فرانکفورت با فرایبورگ، هانوفر با وردربرمن، اشتوتگارت با ماینتس، آگزبورگ با دوسلدورف و لایپزیگ با دورتموند به مصاف هم می روند.

هفته بیستم لیگای اسپانیا دیشب با یک بازی آغاز شد و ختافه تیم ششم جدول با 4 گل آلاوس رده پنجمی را در هم کوبید. خوان ماتا و خورخه مولینا هرکدام دو بار برای ختافه گلزنی کردند.
در ادامه این بازی ها امروز رئال‌ مادرید با سویا، اوئسکا با اتلتیکو مادرید و سلتاویگو با والنسیا دیدار خواهند کرد.

هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس امروز با بازی تیم های ولورهمپتون و لسترسیتی، لیورپول با کریستال پالاس، منچستریونایتد با برایتون، واتفورد با برنلی، بورنموث با وستهام، ساوتهمپتون با اورتون و نیوکاسل با کاردیف رو در روی هم قرار می گیرند. در آخرین و جذاب ترین بازی هم آرسنال و چلسی از ساعت 21 در داربی لندن به مصاف هم خواهند رفت.
در آغاز هفته بیستم رقابت های سری آ ایتالیا امروز رم با تورینو، اودینزه با پارما و اینتر با ساسولو مسابقه می دهند.    
  دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال باشگاهی آلمان اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم