Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@09:00:20 GMT

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۹۲۵

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ در هرمزگان

قاسمی گفت: به‌منظور حمایت از حقوق مصرف‌کننده، حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای باکیفیت و استاندارد و همچنین تعادل در بازار و تثبیت قیمت‌ها طرح نظارتی نوروز از اول بهمن ماه سال جاری در هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، خلیل قاسمی در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، فرا رسیدن سال جدید و افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید برخی کالاها و خدمات و همچنین انجام سفرهای سیاحتی مسافران نوروزی، طرح نظارتی ویژه نوروز 98  از اول بهمن ماه سالجاری در هرمزگان آغاز و تا 15 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وجود حدود 40 هزار واحد صنفی در هرمزگان افزود: در اجرای این طرح و رصد روزانه بازار شب عید، بیش از 80 بازرس این سازمان و اتاق اصناف شهرستان های تابعه به صورت دو شیفت حضور خواهند داشت.

 

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان؛ این بازرسی ها با توجه به شرایط حساس روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی و همچنین افزایش تقاضا نسبت به برخی کالاها و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و با هدف جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها انجام می شود.

 

وی در زمینه حوزه های مورد بازرسی در این طرح نظارتی گفت، این طرح در بخش کالایی مواردی مانند نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شیرینی را شامل می شود و در بخش خدماتی نیز شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، واحدهای اقامتی، رستوران ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، انبارها، سردخانه ها، میادین میوه و تره بار بازرسی خواهند شد.

 

قاسمی گفت: بر این اساس، در ایام نوروز، کشیک ها و گشت های نظارت و بازرسی همانند سایر روزها فعال خواهند بود و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی برخورد خواهند کرد.

 

وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نشدن نرخنامه و عدم صدور صورتحساب از سوی واحدهای صنفی، از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سامانه ستاد خبری این سازمان و یا با مراجعه به واحد دریافت شکایات مردمی این سازمان واقع در انتهای خیابان طلوع ساختمان شهید عمرانی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان  موارد تخلف را گزارش نمایند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان جنوب کرمان خبرگزاری شبستان تودیع و معارفه سفر رئیس جمهور به گلستان سقوط هواپیما نماز جمعه نوروز ۹۸ طرح نظارتی هرمزگان سازمان صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالرضا پیروی منش افزود: از این تعداد بازرسی هزار و ۵۰ مورد برای واحد‌های صنفی پرونده تخلف تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در این طرح ۱۰۰ اکیپ دو نفره حضور دارند، گفت: هزار و ۵۳۶ عنوان تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد.
طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند شروع شده است و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتربخوانید:تشکیل ۹۰۶پرونده تخلف صنفی در هرمزگان

دیگر خبرها

  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان
  • اجرای طرح ویژه نظارتی در گیلان
  • کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح ویژه حمایت از فلسطین در مالزی