Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:34:34 GMT

تقدیر محمدرضا عارف از پلیس راهور و پرسنل راهداری

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۹۴۷

تقدیر محمدرضا عارف از پلیس راهور و پرسنل راهداری

رئیس فراکسیون امید از تلاشهای پلیس راهور و پرسنل راهداری در روزهای برفی و بارانی تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«در فصل زمستان که شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم، در کلانشهری به مانند تهران و جاده‌های منتهی به این شهر تردد وسایل نقلیه عموماً با دشواری صورت می‌گیرد و بعضاً شاهد ترافیک‌های سنگینی هستیم که وظیفه پرسنل زحمت‌کش پلیس راهور و مدیریت شهری برای سهولت در عبور و مرور شهروندان دوچندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته که تگرگ سنگینی در بعضی از نقاط شهر تهران و جاده‌های اطراف آن باریدن گرفت، در حال عبور از یکی از جاده‌های شمال شرق تهران بودم و از نزدیک شاهد تلاش عزیزان پلیس راهور شدم که چگونه زیر بارش شدید تگرگ برای روان‌شدن ترافیک تلاش می‌کردند. لازم می‌دانم از سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و همکارانشان و زحمتکشان راهداری صمیمانه قدردانی کنم.

امید آنکه شهروندان عزیز در روزهای بارانی با پرسنل پرتلاش پلیس راهور و راهداری نهایت همکاری را انجام دهند.»

انتهای پیام

دبیر: ربی زواره

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آیین بزرگداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از ۲ هنرمند خوزستانی محمدحسین معماریان و محمدرضا مشاکیان در حوزه میراث فرهنگی تقدیر شد.

از جمله تقدیرشدگان محمدحسین معماریان از استان خوزستان است. وی ۶۵ سال سابقه کاری دارد و در پیشینه کاری خود تعمیر و مرمت پل‌بند شادروان، پل سنگ، ساباط‌های شوشتر، بقعه امامزاده عبدالله، خانه مستوفی، بازسازی گنبد مقام صاحب‌الزمان شوشتر و مساجد جامع سطح استان را جای داده است.

همچنین محمدرضا مشاکیان استادکار برجسته خوزستانی مورد تقدیر قرار گرفت. فعالیت در سازه‌های آبی شوشتر و راه‌اندازی آسیاب‌های آبی ثبت جهانی شده شوشتر از جمله کار‌های او در طول ۳۰ سال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران